۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تیم تنیس روی میز بانوان معلول با ۳ بازیکن عازم قهرمانی آسیا می‌شود
کد خبر: ۲۵۳۹۶۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تیم تنیس روی میز بانوان معلول با ۳ بازیکن عازم قهرمانی آسیا می‌شود

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از اعزام ۳ بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

تیم تنیس روی میز بانوان معلول با ۳ بازیکن عازم قهرمانی آسیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با بیان این مطلب گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 4 بازیکن از پنجشنبه آغاز شد و تا 13 تیرماه ادامه دارد.

وی از تلاش برای اعزام 4 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و افزود: فروغ بختیاری و فرزانه سهرابی از البرز، الهام چزانی از تهران و نرگس خزایی از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که تمرینات خود را تحت نظر آمنه حاج حسینی، مربی تیم ملی، انجام می‌دهند. قرار است 3 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند، اما تلاش می‌کنیم هر 4 نفر را به مسابقات اعزام کنیم. این مسابقات اوایل شهریورماه در چین برگزار می‌شود.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان همچنین به برگزاری 3 مرحله اردوی آمادگی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: 3 مرحله اردوی تدارکاتی دیگر برای بالا بردن آمادگی ملی‌پوشان درنظر گرفته‌ایم و هدفمان این است که ملی‌پوشان را برای بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو آماده کنیم.

میربابایی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مقام بوده‌ایم، اما قصد داریم رنکینگ جهانی بازیکنان را ارتقا دهیم تا در پارالمپیک 2020 توکیو حضور داشته باشند. همچنین درنظر داریم این تیم را برای حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان