۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین استان قزوین در امنیت کامل به سر می‌برد
کد خبر: ۲۵۲۸۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان در حاشیه راهپیمایی:

استان قزوین در امنیت کامل به سر می‌برد

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به رصدهایی که مجموعه نیروی‌های نظامی و انتظامی انجام داده‌اند بحمدالله هیچ مورد تهدید‌آمیزی وجود ندارد و استان قزوین در امنیت کامل به سر می‌برد.

استان قزوین در امنیت کامل به سر می‌برد
سردار محمودی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  اظهار کرد: حضور گسترده امروز مردم نشان داد که مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهای پاینده ملت ایران است.

وی ابرازز کرد: ملت عزیز ایران به واسطه حمله موشکی سپاه علیه مواضع تکفیری‌ها و سخنان سخیفی که مسئولین رژیم صهیونیستی علیه ایران داشتند؛ در راهپیمایی امسال پرشورتر و بانشاط‌تر شرکت کرده و نشان دادند که همواره پشتیبان رزمندگان و نیروهای مسلح هستند.

فرمانده انتظامی استان افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ملت ایران هیچگاه هراس به دل راه نمی‌دهند و همواره حضور گسترده‌ای در تظاهرات و راهپیمایی‌ها دارند.

وی با اشاره به شایعاتی از قبیل بمب‌گذاری و فضاسازی‌های صورت گرفته در سطح استان گفت: شاید تهدیداتی در این زمینه وجود داشته است؛ اما حضور پرشور مردم نسبت به سال‌های گذشته بسیار پررنگ‌تر بوده است.

محمودی تصریح کرد: نیروی‌های نظامی، انتظامی و امنیتی اعلام آمادگی کرده و در صحنه حضور دارند همان‌طور که برنامه‌ریزی‌ همه جانبه و دقیقی برای روز قدس صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: با توجه به رصدهایی که مجموعه نیروی‌های نظامی و انتظامی انجام داده‌اند بحمدالله هیچ مورد تهدید‌آمیزی وجود ندارد و استان قزوین در امنیت کامل به سر می‌برد، چنانچه اگر مواردی هم باشد همه نیروها آماده مقابله هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان