۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بازیکن سابق این بار تستی برگشت؛ تعیین تکلیف بازیکن افغانستانی بعد از دیدار با امیدها
کد خبر: ۲۵۲۵۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بازیکن سابق این بار تستی برگشت؛ تعیین تکلیف بازیکن افغانستانی بعد از دیدار با امیدها

تکلیف بازیکن افغانستانی که این روزها در تمرین سپاهان تمرین می‌کند بعد از دیدار تدارکاتی تیم اصفهانی با امیدهایش مشخص خواهد شد.

بازیکن سابق این بار تستی برگشت؛ تعیین تکلیف بازیکن افغانستانی بعد از دیدار با امیدها

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور پر قدرت در فصل جدید لیگ برتر مدت‌هاست زیر نظر زلاتکو کرانچار ادامه دارد و این در حالی است که با تصمیم این سرمربی، سپاهانی‌ها امروز را به استراحت خواهند پرداخت و از فردا مجدداً در دو نوبت تمرین خواهند کرد.

* امین جهان عالیان هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان این روزها در تمرین این تیم اصفهانی حضور دارد با این امید که بتواند نظر کرانچار را جلب کرده و یک بار دیگر به جمع سپاهانی‌ها اضافه شود. جهان‌عالیان فصل گذشته با تصمیم ویسی از سپاهان جدا شد اما این روزها به عنوان یک بازیکن تستی در تمرینات حضور دارد تا کرانچار نظر نهایی را راجع به او بدهد.

* تیم فوتبال سپاهان شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف امیدهای باشگاه خود خواهد رفت و به این ترتیب اولین دیدار تدارکاتی زیر نظر کرانچار برگزار شود.

* محمد هاشمی مدافع وسط اهل افغانستان که چند روزی می‌شود در تمرینات سپاهان حضور دارد در دیدار تدارکاتی روز شنبه مورد محک قرار گرفته و تکلیف او بعد از این بازی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان