۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شکارچی متخلف دستگیر شد
کد خبر: ۲۵۱۷۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۷ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در شهرستان تاکستان؛

شکارچی متخلف دستگیر شد

در یک عملیات نامحسوس در حوزه قضایی تاکستان موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکار و صید که با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ( قاچاق ) یک قلاده گرگ شکار کرده بود، شدند.

شکارچی متخلف دستگیر شد
محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی گشت و کنترل و پایش در حوزه استحفاظی شهرستان تاکستان مورخ 13 خردادماه، مامورین یگان حفاظت اداره تاکستان با همکاری همیاران محیط زیست، موفق به کشف لاشه یک قلاده گرگ و ضبط یک قبضه سلاح قاچاق از متخلف شدند.

وی با اعلام خبر فوق افزود: مامورین یگان حفاظت این شهرستان در اجرای قوانین شکار و صید، گشت و کنترل شبانه روزی را در برنامه کاری خود قرار دادند و در یک عملیات نامحسوس در حوزه قضایی تاکستان موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکار و صید که با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ( قاچاق ) یک قلاده گرگ شکار کرده بود، شدند.

جلیلوند تصریح کرد: از متخلف یک قبضه سلاح شکاری تک لول و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد پرونده متهم جهت رسیدگی و اعمال مجازات های مقرر در قانون به مراجع قضایی تحویل و فرد متخلف پس از بازداشت با قرار چهل میلیون تومان وثیقه از بازداشت آزاد و پرونده وی در حال رسیدگی می‌باشد.

وی اذعان کرد: از مردم عزیز درخواست داریم نسبت به همکاری به محیط بانان در حفاظت از حیات وحش منطقه که متعلق به عموم و جزو سرمایه‌های ملی است، تلاش کنند.

این مشئول به متخلفین شکار و صید هشدار داد: مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل مناطق پرداخته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با آنها برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: شماره تلفن 1540 سامانه ارتباطات مردمی و شماره‌های 02835237101،02835237104 این اداره در 24ساعات آماده دریافت اخبار وگزارشات مردمی و همیاران محیط زیست است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان