۰۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دوشنبه

صبح قزوین لیگ‌های کاراته پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۵۱۰۴۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لیگ‌های کاراته پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌شود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته از آغاز یازدهمین دوره سوپر لیگ و لیگ‌های پایه کاراته در مردادماه و پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های جهانی خبر داد.

لیگ‌های کاراته پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، وحید مومنی رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: تاکنون 5 تیم برای حضور در سوپر لیگ مردان اعلام آمادگی کرده اند و مسابقات طی روال سالهای گذشته برگزار می شود؛ یعنی کومیته مردان در اوزان 55، 60، 67، 75، 84 و 2 وزن آزاد و در بخش بانوان در اوزان 50، 55، 61، 68 ، 68+ و 2 وزن آزاد رقابتها پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کاتا نیز همزمان با مبارزات کومیته در برنامه هفتگی لیگ پیگیری خواهد شد، افزود: در پایان لیگ علاوه بر رده بندی تیم ها در مجموع کاتا و کومیته، کاپ قهرمانی به طور مجزا به تیم های برتر کاتا و کومیته نیز اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ درخصوص امتیازات در نظر گرفته شده برای مبارزات هم، گفت: هر برد در مبارزات انفرادی 3 امتیاز دارد اما امتیاز کاتای تیمی در حال بررسی هست که 4 امتیاز باقی بماند یا امتیاز را به عدد 5 برسانیم. البته در این خصوص می خواهیم با کارشناسان امر گفت و گو کنیم.

مومنی درمورد لیگ های پایه، تصریح کرد: لیگ پایه خردسالان و نونهالان با رقابتهای کاتا برگزار می شود ولی در رده سنی نوجوانان و جوانان رقابتها به صورت دو لیگ مجزا کاتا و کومیته انجام خواهد شد. امسال به صورت آزمایشی لیگ کاتای جوانه و آینده سازان برگزار می شود که شرکت کنندگان آن ترکیبی از این دو رده سنی هستند. لیگ های کومیته جوانه و آینده سازان نیز به صورت مجزا برگزار می شود.

وی در خصوص میزان مبلغ دریافتی برای فصل جدید لیگ های پایه کاراته، گفت: مبلغی برای ورودیه دریافت نمی شود اما تیمها برای تداوم حضور تا پایان فصل لیگ باید یک چک ضمانت به سازمان لیگ فدراسیون ارائه دهند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان