۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد
کد خبر: ۲۴۹۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)؛

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد

به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد.

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ در نیمه خردادماه شبکه‌ استانی سیما و صدای مرکز قزوین برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه ای پخش می‌کنند.

سیمای این مرکز در شب‌های 13 و 14 خرداد ماه با ویژه برنامه‌ «طوبی» میهمان مخاطبان خواهد بود و رادیو قزوین هم در روزهای 14 و 15 خرداد ماه به ترتیب با ویژه برنامه‌های «پیر جماران» و «قیام ماندگار» مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

اين ويژه‌ها با هدف گراميداشت سالروز ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) و قيام 15 خرداد، تبيين سيره و روش حضرت امام خميني(ره) در ابعاد مختلف زندگي فردي و اجتماعي و معرفي حضرت امام خميني (ره) به عنوان الگويي كاربردي براي تمامي اقشار جامعه از شبكه های استاني سيماو صداي مركز قزوين پخش مي‌شود.

این برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون گزارش از كاروان‌هاي عازم مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره)، گفتگوي كارشناسي، گزارش مردمی، تحليل زندگي و شخصيت حضرت امام خميني(ره) و مسابقه پیامکی است.

برنامه «طوبی» به تهیه کنندگی مهدی احمدی شب‌های 13 و 14 خرداد ماه از ساعت 21 و برنامه‌های «پیر جماران» به تهیه کنندگی احسان هنرمندنیا و «قیام ماندگار» به تهیه کنندگی خانم شهنواز روزهای 14 و 15 خرداد از ساعت 9:30 پخش می‌شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان