۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین وجود ۵۴ مدال آسیایی و جهانی در کارنامه ورزشکاران قزوینی
کد خبر: ۲۴۹۳۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۱ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد:

وجود ۵۴ مدال آسیایی و جهانی در کارنامه ورزشکاران قزوینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در سال ۹۵ افتخارات حوزه ورزش در استان بسیار چشمگیر بود و ورزشکاران قزوینی طی ۴ سال گذشته ۵۴ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند.

وجود ۵۴ مدال آسیایی و جهانی در کارنامه ورزشکاران قزوینی
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ محمد مشهدی اقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست شورای عالی ورزش استان در سالن جلسات استانداری قزوین اظهار کرد: سال گذشته ۸۰ مسابقه کشوری در قزوین برگزار شد لذا از بهترین استان‌ها در حوزه حمایت از برگزاری مسابقات در کشور بودیم.

وی افزود: طی چند ماه ابتدایی سال ۹۶ مسابقات دوچرخه سواری کوهستان و مسابقات آفرود ویژه بانوان و آقایان به صورت بین المللی در قزوین برگزار شد.

این مسوول در ادامه گفت: در سال ۹۵ افتخارات حوزه ورزش در استان بسیار چشمگیر بود و ورزشکاران قزوینی طی ۴ سال گذشته ۵۴ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند.

مشهدی آقایی توضیح داد: آقای عبادی از ورزشکاران ساکن شهر آبیک است که طی دوسال گذشته به طور پیاپی مدال قهرمانی را تقدیم ملت ایران کرده است و همچنین آقای علیپور از سنگنوردان برجسته کشور رکورد دنیا را شکست که از افتخارات این استان به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: استان قزوین این پتاسنیل را دارد که در همه حوزه‌های ورزشی صاحب مقام‌های بین‌المللی شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی با سفر دولت در مسیر خوبی قرار گرفته است و با اطمیمنان می‌گویم که تا پایان سال هرماه یک پروژه افتتاح کنیم و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویت‌ها است.

این مسوول تشریح کرد: بهمن عسگری و مجید حسنی عازم مسابقات آسیایی در حوزه تکواندو هستند و آقای بیگدلی در رده سنی کارته نوجوانان و خانم لیلا برجعلی در تیم ملی بانوان به مسابقات اعزام خواهند شد.

مشهدی آقایی خاطرنشان کرد: استان قزوین در رشته والیبال از ظرفیت‌های بالایی برخودار است و در نظر داریم با حمایت استاندار بتوانیم پس از ۱۰ سال در لیگ برتر کشور حضور داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: علیرضا جهانبخش تنها نماینده ما در فوتبال است که منتخب تیم ملی شده و امیدواریم با حضور این ورزشکار قزوینی راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مسابقات جاکارتا را با حضور ورزشکاران قزوینی در پیش داریم که امیدواریم نمایندگان ما در این مسابقات صاحب مقام شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان