۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حجت الاسلام رییسی یک مدیر پاک، سالم و انقلابی است/ در برجام غربی‌ها سر دولت یازدهم کلاه گذاشتند
کد خبر: ۲۴۷۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۸ ساعت: ۱۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رسایی در قزوین:

حجت الاسلام رییسی یک مدیر پاک، سالم و انقلابی است/ در برجام غربی‌ها سر دولت یازدهم کلاه گذاشتند

رسایی در قزوین بیان کرد: اگر آقای روحانی کوچکترین خطایی از عملکرد حجت الاسلام رییسی در دست داشت مطمئنا رسانه ای می‌کرد؛ این یعنی سلامت رییسی که شایستگی جایگاه ریاست جمهوری را دارد.

حجت الاسلام رییسی یک مدیر پاک، سالم و انقلابی است/ در برجام غربی‌ها سر دولت یازدهم کلاه گذاشتند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حمید رسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شب گذشته(چهارشنبه) در نشست بصیرتی در مسجد جامع شهر محمدیه استان قزوین اظهار کرد: مدیر انقلابی یعنی مدیری که پرکار باشد و فعالیت‌های آن زیاد باشد این مدیر میتواند دولت موفقی را تشکیل دهد.

وی در ادامه افزود: دولت نهم توسط مردم انتخاب شد اما طی این 4 سال پرکاری خود را به اثبات رساند اما در دولت یازدهم با حضور رکود شدید مردم قدرت خرید ندارند و فعالیت‌های اقتصادی خوابیده است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: باید مدیری انتخاب کنیم که گذشته و شعارهایش و ایده‌هایش به ما می‌گوید در جایگاه ریاست جمهوری پرکار و کم خرج باشد، ما باید دولت صالح و سالم را انتخاب کنیم.

وی اذعان کرد: ما انقلاب کردیم مدیران، نمایندگان و شورای شهر و رییس جمهور ما از انسان‌هایی سالم باشند، سلامت یک عنصر اصلی در یک مدیر است مدیر غیرسالم زیرمجموعه سالم انتخاب نمی‌کند و ما یک اداره و کشور سالم نخواهیم داشت.

رسایی عنوان کرد: متاسفانه در دولت یازدهم نظارت مناسبی بر عملکرد دولت و اطرافیان رییس جمهور صورت نگرفت باید امروز از مسئولان پرسید حسین فریدون امروز کجاست؟

وی گفت: اگر نماینده ای انتخاب می‌کنید که اهل پارتی بازی و زد و بند است توسط شما مردم انتخاب می‌شود، بنابراین باید مراقب عملکرد خود باشید.

به کاندیدایی که میلیاردی خرج می‌کنند رای ندهید
نماینده سابق مجلس ادامه داد: اگر کاندیدایی را می‌بینید که برای کسب جایگاه میلیاردی خرج می‌کند، بدانید که برای این جایگاه شایستگی ندارد.

وی اضافه کرد: کسی که برای نماینده شورا شهر شدن پول‌های هنگفت خرج کند پس از کسب قدرت باید این هزینه خرج شده را تامین کند؛ بنابراین از پول بیت المال و هزینه‌های شهری مردم این بودجه خرج شده را تامین می‌کند نباید به این افراد رأی داد این افراد انقلابی نیستند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: عده‌ای با کسب جایگاه قصد دارند با دستیابی به مال و ثروت حامی باند و قدرت گروه‌های سیاسی خود باشد؛ بنابراین مدیران سالم را برای شهر و کشور انتخاب کنید.

وی بیان کرد: در مناظره سوم شاهد بودیم که کاندیداهای انتخابات علیه یکدیگر سند رو می‌کردند؛ اما هیچ کس نتوانست علیه حجت الاسلام رییسی کوچکترین سندی منتشر کند ایشان طی بیش از 30 سال مسئولیت خود اموال خود را اعلام کرد.

نماینده سابق مجلس ابراز کرد: اگر آقای روحانی کوچکترین خطایی از عملکرد حجت الاسلام رییسی در دست داشت مطمئنا رسانه ای می‌کرد؛ این یعنی سلامت رییسی که شایستگی جایگاه ریاست جمهوری را دارد.

وی گفت: اگر قرار بود که با آمریکا بسازیم و بگو و بخند راه بیندازیم چرا انقلاب کردیم؟ ما انقلاب کردیم که به دنیا بگوییم ما فقط در برابر اسلام سر تعظیم فرود می‌آوریم و خداوند حمایت از مقاومت را ضمانت کرده است.

رسایی افزود: برای پیشرفت و توسعه باید استقلال داشته باشیم و برای حفظ این استقلال باید در مقام نظام سلطه که حقوق ما را چپاول می‌کند، ایستادگی کنیم والا با هیچ کس سر جنگ نداریم.

تحریم‌ها با برجام برداشته نمی‌شود
وی تاکید کرد: دولت می‌گوید برجام سایه جنگ را از سر ما برداشت اما رهبر معظم انقلاب فرمودند سایه جنگ را حضور مردم و بصیرت آنها از سر کشور برداشت.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: تحریم‌ها با برجام برداشته نمی‌شود و اینکه دولت می‌گوید کلیه تحریم‌ها برداشته می‌شود یک دروغ است، دولت سرمایه‌های کشور را در قالب یک قراردادنامه به دشمن تحویل داد در صورتی که دشمن به تعهدات برجام نکرد.

وی تاکید کرد: دولتی را انتخاب کنید که اهل ایستادگی در برابر زورگویی علیه دشمن باشد راه عبور از تحریم‌ها اعتماد به جوانان کشور و حضور مدیران سالم و انقلابی است.

نماینده سابق مجلس گفت: حجت الاسلام رییسی برای اشتغالزایی در کشور برنامه دارد برای افزایش دهک‌های پایین جامعه طرح دارد؛ اما دولت با انتقاد بیان می‌کند منابع این موارد از کجا تامین می‌شود؟ اگر قابل تامین نیست دولت چرا امروز به یک میلیون نفر پیامک می‌کند که یارانه آنها واریز می‌شود؟

وی با اشاره به امضای سند 2030 توسط دولت عنوان کرد: دولت سندی به نام 2030 را امضا کرد که در سال 2030 باید این موارد اجرایی شده باشد، یعنی مواسات جنسیتی برقرار باشد و نباید دانش آموزان در درس‌های خشونت آمیز داشته باشد درس شهید فهمیده طبق این سند از کتاب‌های درسی حذف شد.

رسایی افزود: براساس سند 2030 که برخی کشورها آن را اجرا می‌کنند دو جنس مخالف باید آزادی عمل داشته باشند و در مدارس برخی از مباحث جنسی باید آموزش داده شود که ضرورتی برای خردسالان ندارد.

وی در پایان گفت: در برجام غربی‌ها سر دولت یازدهم کلاه گذاشتند و دولت امروز بجای پاسخگویی به عملکرد خود مردم را می‌ترساند، آیا اگر امروز شجریان در تلویزیون بخواند شکم‌های گرسنگان سیر می‌شود؟

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان