۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حمایت اساتید دانشگاه‌های قزوین از حجت الاسلام رئیسی
کد خبر: ۲۴۶۶۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۶ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت اساتید دانشگاه‌های قزوین از حجت الاسلام رئیسی

با صدور بیانیه‌ای اساتید دانشگاه‌های قزوین از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.

حمایت اساتید دانشگاه‌های قزوین از حجت الاسلام رئیسی
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ 193 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در ارج نهادن به اقدام انقلابی دکتر قالیباف و حمایت از حجت الاسلام دکتر رئیسی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کردند.

باسمه تعالي
الذين جاهدو فينا لنهدينهم سبلنا
امت خداجوي و قهرمان ايران

در این بیانیه آمده است: در روزگار وانفسايي كه اخلاق و ادب در پيشگاه بت قدرت به مذبح مي‌رود و شرافت و انسانيت براي كسب چند راي بيشتر در پيش پاي دروغ و تزوير قرباني مي‌شود، ناگاه شرافت و جوانمردي و آزاد منشي رخ مي‌نمايد و توده‌هاي محروم و رنج ديده از جور مرفهان بي درد و زورمداران زرپرست را جاني دوباره مي‌بخشد.

اقدام انقلابي و ايثارگرانه برادر مجاهد و ارزشي، محمدباقر قاليباف كه در اوج قدرت، تنها براي اتحاد بيشتر جبهه انقلاب از كارزار انتخاباتي به نفع حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيدابراهيم رئيسي كنار كشيدند، باطل السحر مكر و دسيسه‌هاي دشمنان استقلال و پيشرفت ايران اسلامي گرديد. كنار كشيدن راحت و بي دغدغه قاليباف از انتخابات در حقيقت شاه بيت قصيده اقدامات انقلابي و جهادي اين مجاهد راستين راه خداست.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ما جمعي از اساتيد دانشگاه‌هاي استان قزوين ضمن ارج نهادن به اين ايثار و ترك منيت و خودپرستي كه براستي برگ زريني در كارنامه انقلاب است و ان شاالله باعث پيروزي جبهه ي انقلاب و سرشكستگي و روسياهي جماعت چهاردرصدي هواخواه استكبار جهاني خواهد شد حمايت همه جانبه خود را از نامزد و اميد محرومان حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيدابراهيم رئيسي كه مبارزي واقعي عليه فساد و وي‍‍ژه خواري و آشكاركننده تزوير و دروغ مدعيان مردم سالاري است اعلام مي‌كنيم.

همچنین با دعوت از همه آزاديخواهان و ايران دوستان حقيقي در روز جمعه 29 ارديبهشت ماه پاي صندوق‌هاي اخذ راي، اميد داريم كه با صداي رسا با گفتن " نه " بزرگي به حاميان فساد ناشي از كلان سرمايه داري، آينده روشن انقلاب خونبار خود را بر صفحه تاريخ با قلمي زرين ترسيم نمايند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان