۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حريق منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين+ عکس
کد خبر: ۲۴۶۴۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حريق منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين+ عکس

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان حريق منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين اطفاء شد.

حريق منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوين+ عکس
علیرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 11 و 51 دقيقه روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال 1396، از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني در خيابان راه آهن قزوین خبر داده شد.

وی افزود: بلافاصله تعداد سه دستگاه خودروي ويژه اطفاء حريق از ايستگاه‌هاي شماره يک و سه اين سازمان در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند آشپزخانه واقع در طبقه همکف يک باب منزل مسکوني 2 طبقه طعمه حريق شده و شعله هاي آتش بسرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاي است.

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني تصريح کرد: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني وارد منزل شده و پس از شناسایی کانون حریق در کمترين زمان ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمتها جلوگيري بعمل آوردند.

وي افزود: آتش نشانان پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن سازي کامل محل با تحويل صحنه حادثه به مالک به ماموريت خود پايان دادند؛  علت بروز اين حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشاني در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان