۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین انتخابات۹۶ در برنامه‌های صدا وسیمای مرکز قزوین
کد خبر: ۲۴۶۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

تا انتخابات؛

انتخابات۹۶ در برنامه‌های صدا وسیمای مرکز قزوین

برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای روی آنتن می رود.

انتخابات۹۶ در برنامه‌های صدا وسیمای مرکز قزوین
ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداو سیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین با ویژه برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری ضمن آگاهی بخشی به مردم برای حضور در انتخابات نقش بسزایی در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، برگزاری انتخابات سالم و ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای حضور گسترده در انتخابات دارد.

رییس صداو سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: بی طرفی، چند صدایی بودن، کمک به مردم برای انتخاب اصلح، تبیین و نشر رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات و تکالیف مردم، تنوع و نشاط در برنامه سازی، حضور مردم در برنامه‌ها و شنیده شدن صدای مردم از رسانه ی استانی، از اهداف و راهبردهای مهمی است که صدا و سیمای مرکز قزوین در تولیدات خود به آنها توجه جدی داشته و دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی رادیو قزوین اذعان کرد: رادیو قزوین ویژه برنامه‌های «روبه فردا» و «در مسیر روشنی» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین نگاهی به انتخابات ادوار مختلف پخش می‌کند که علاوه بر این ویژه برنامه‌ها، رویکرد سایر برنامه‌های رادیو قزوین هم معطوف به انتخابات است.

این مسئول افزود: ویژه برنامه «در مسیر روشنی» هر روز ساعت 19:40 به مدت 30 دقیقه و ویژه برنامه ی «رو به فردا» روزهای زوج ساعت 11:45 به مدت 45 دقیقه از رادیو قزوین پخش می‌شوند.

وی اظهار داشت: ویژه برنامه تلویزیونی «مسیر» روزهای شنبه بعد از بخش خبری 20 سیما به مدت حدود 60 دقیقه پخش و روزهای سه شنبه هم بعد از خبر 20 سیما بازپخش می‌شود.

این مسئول افزود: سیمای مرکز قزوین تیزر، نماهنگ و زیرنویس‌هایی مرتبط با انتخابات را بصورت مستمر پخش می‌کند.

وی تصریح کرد: واحد خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش خبری رویدادهای انتخابات و جلسات ستاد انتخابات، یک بسته مجزا مشتمل بر تریبون آزاد، تهیه گزارش انتخاباتی از روستاها و شهرهای استان، اخبار شنیده‌ها از تبلیغات نامزدها، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و گفتگوی ویژه خبری را پیش بینی نموده و در دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان