۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بازی راه‌آهن‌- و پرسپوليس در آزادي انجام مي‌شود
کد خبر: ۲۴۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

راه‌آهن کوتاه آمد

بازی راه‌آهن‌- و پرسپوليس در آزادي انجام مي‌شود

باشگاه راه آهن تهران دقايقي پيش از حضور برابر پرسپوليس در استاديوم آزادي خبر داد.

بازی راه‌آهن‌- و پرسپوليس در آزادي انجام مي‌شود
به گزارش صبح قزوین از خبرگزاری ایسنا،سايت باشگاه راه آهن دقايقي پيش با صدور بيانيه‌اي از حضور اين تيم در بازي امروز برابر پرسپوليس در ورزشگاه آزادي خبر داد.
متن اين بيانيه به شرح زير است :
بيانيه باشگاه راه‌آهن درباره بازي با پرسپوليس/ به احترام مردم بازي مي‌کنيم اما از پيگيري حقوق‌مان باز نمي‌ايستيم.
باشگاه فرهنگي ورزشي راه آهن که کاملاً متعلق به بخش خصوصي است بر رعايت اصول و استانداردهاي ورزشي حرفه‌اي به وسيله تمامي اشخاص و مبادي ذيربط ورزشي تاکيد دارد.
اين باشگاه که با دهها ميليارد تومان سرمايه گذاري نسبت به تامين استاديوم محل برگزاري مسابقات فصل آتي خود اقدام نموده در تلاش است توجه برنامه‌ريزان و تصميم گيرندگان ورزشي را به رعايت اصول و استانداردهاي فوق از جمله حق ميزباني خود در فصل آتي و نيز در راستاي حضور بيشتر و موثرتر بخش خصوصي در عرصه ورزش جلب نمايد.
در اين راستا با اصرار بر حفظ حق ميزباني، توقف روند چندين ساله سلب اين حق در فصل جاري فوتبال را خواستار شد و اعتراض‌هاي مکرر خود به سلب حق ميزباني در مقابل تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال و تراکتورسازي را اعلام کرد.
اين اعتراض و درخواست در مسابقه مقابل پرسپوليس که آخرين مورد سلب حق ميزباني اين باشگاه در فصل جاري فوتبال است با جديت مطرح شد و باشگاه راه‌آهن با اصرار فراوان و با تامين شرايط لازم در نظر داشت که حق ميزباني خود را اعمال کند که اگرچه اين درخواست مورد قبول واقع نشد اما باشگاه توانست توجه مسئولين محترم ذيربط را به لزوم برگزاري مسابقات فصل آتي در استاديوم در حال تکميل خود (استاديوم سورينت) جلب نمايد که بحمدالله در جلسه مربوط شوراي تامين برگزاري مسابقات فصل آتي اين باشگاه در استاديوم سورينت مورد موافقت ضمني واقع شد.
باشگاه راه‌آهن نظر به تامين حداقل خواسته‌هاي اين باشگاه در مصوبه شوراي تامين و در جهت همکاري بيشتر با مسئولين برگزاري مسابقات (کمااينکه درجريان برگزاري مسابقات نوجوانان آسيا اين همکاري با اختصاص سه ميليارد ريال بودجه براي رفع اشکالات و نواقص استاديوم اکباتان که اساساً متعلق به اين باشگاه نبود، انجام شده بود) و ارج نهادن به تماشاگران و علاقه مندان فهيم فوتبال که همگي به حق ميزباني اين باشگاه و لزوم رعايت آن اذعان دارند، اعلام مي‌دارد که در مسابقه روز يکشنبه مورخ 91/12/20 مقابل پرسپوليس، مشروط به عدم تحميل هيچ‌گونه هزينه‌اي از اين بابت به باشگاه شرکت خواهد کرد.
در عين حال باشگاه راه‌آهن اعتراض خود به سلب حق ميزباني را از مراجع ذيصلاح داخلي و بين‌المللي مورد پيگيري قرار خواهد داد.
در پايان باشگاه راه‌آهن از همدلي تمامي کارشناسان و خبرنگاران که در اين رابطه جانب حق و انصاف را گرفتند و از مواضع قانوني باشگاه راه‌آهن و ساير تيم‌هاي تهراني دفاع کردند، نهايت تشکر و قدرداني را داريم و اميدواريم که با پيگيري اصولي اين حقوق، به پيشرفت و حرفه‌اي شدن فوتبال کشور کمک نماييم.
راه آهن در چهارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر امروز ساعت 17:30 برابر پرسپوليس به ميدان خواهد رفت.
پيش از اين گفته مي‌شد راه آهن به دليل ميزباني در اين ديدار خواهان بازي در ورزشگاه اکباتان است که با رد اين پيشنهاد از سوي شوراي تامين، مقرر شد تا اين ديدار در ورزشگاه آزادي برگزار شود.
هرچند که باشگاه راه آهن ظاهرا اين مسئله را نپذيرفته بود ولي سرانجام موافقت کرد تا در ورزشگاه آزادي به ميدان برود.
انتهای پیام/1004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان