۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مشکلات آسانسور ۸۲ تعاونی مسکن مهر برطرف شد
کد خبر: ۲۴۵۴۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۰ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان قزوین:

مشکلات آسانسور ۸۲ تعاونی مسکن مهر برطرف شد

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان قزوین بیان کرد: از مجموع ۱۰۵ تعاونی مسکن مهر در چند ماه گذشته تعداد ۸۲ تعاونی با حل مشکلات آسانسور واحدهای خود توانستند مجوز استاندارد بگیرند.

مشکلات آسانسور ۸۲ تعاونی مسکن مهر برطرف شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عباس پورقادر سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در اولین جلسه شورای مسکن استان در سال جدید در سالن اجتماعات استانداری قزوین گفت: در بخش مسکن مهر سه جانبه تعداد ۸۸ پروژه توسط ۸۰ مجری به تعداد ۱۳ هزار و ۴۸۳ واحد ساخته شد و دربخش تعاونی ها تعداد ۲۴۰ پروژه توسط ۲۲۹ مجری به تعداد ۱۵ هزار و ۲۱ واحد احداث شد.

وی بیان کرد: پروژه‌های خود مالک هم ۱۵ هزار و ۹۵۴ واحد است که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تعداد ۵۶۵۴ واحد و بافت فرسوده نیز ۸۸۴۲ واحد است.

این مسئول اذعان کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۲۷۶ واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده و در سه ماهه اول امسال تعداد ۵۱۰ واحد، در سه ماهه دوم ۴۶۲ واحد و جمعا ۹۷۲ واحد آماده واگذاری می‌شود.

پورقادر یادآورشد:در بررسی‌ها مشخص شد ۱۰۵ تعاونی مشکل آسانسور دارد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله راه و شهرسازی و استاندارد تعداد ۸۲ تعاونی مشکلات خود را حل کرده و تاییدیه گرفتند.

وی ابراز کرد: هنوز مشکل آسانسور ۲۳ تعاونی حل نشده و با پیگیری لازم باید این تعدادنیز رفع عیب کرده و مجوز استاندارد را دریافت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان