۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تکواندوکار قزوینی جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد
کد خبر: ۲۴۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با درخشش در مسابقات انتخابی

تکواندوکار قزوینی جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد

تکواندوکار نوجوان قزوینی با درخشش در مسابقات انتخابی تکواندوی کشورمان جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

تکواندوکار قزوینی جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد
به گزارش صبح قزوین به نقل ازفارس، در جریان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور حامد اصلانی تکواندوکار شایسته قزوینی که در وزن نخست این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود، با سه پیروزی و یک شکست و قرار گرفتن در مکان سوم جدول جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی کشورمان را به دست آورد.
در این رقابت‌ها حامد اصلانی در دیدار نخست خود محمود رحیمی از البرز را شکست داد، در بازی دوم خود برابر آرش فلاحی‌نژاد از مازندران به برتری رسید و در بازی سوم خود نیز احسان زاهدی‌پور از خوزستان را با شکست بدرقه کرد تا به جمع چهار تکواندوکار پایانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
اصلانی در مرحله نیمه نهایی این مسابقات و در حالی که تنها یک گام تا حضور در مرحله پایانی این مسابقات فاصله داشت مقابل محمد کاظمی تکواندوکار استان البرز تن به شکست داد تا به طور مشترک به همراه امیرحسین شاکری از تهران در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
در این وزن محمد کاظمی و علی شاکری تکواندوکاران استان‌های البرز و تهران نیز به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند.
اصلانی با حضور ارزشمند خود در این رقابت‌ها ضمن اینکه جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندوی کشورمان را به دست آورد به نوعی مزد زحمات خود را گرفت تا در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت‌های جهانی مکزیک خود را آماده کند.
دیگر تکواندوکاران استان قزوین هم در این رقابت‌ها توانستند عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند به طوری که از ترکیب هشت ورزشکار تیم تکواندوی استان هفت نفر آنان موفق شدند جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.
حسین گیلک، امیرحسین محمدخانلو، مصطفی احمدی، حبیب پوردهقان، محمدرضا خزایی و آرش قریبی از جمله تکواندوکاران قزوینی حاضر در این مسابقات بودند که توانستند عملکرد خوبی را از خود در این مسابقات بر جای بگذارند.
به طور حتم اگر تکواندوکاران استان می‌توانستند آرامش و تمرکز خود را در رویارویی با حریفان حفظ کنند به طور یقین می‌توانستند به مراحل پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کنند و بدون شک می‌توانستیم تعداد تکواندوکاران قزوینی بیشتری را در اردوی تیم ملی تکواندوی کشورمان مشاهده کنیم.
به هر حال اردوی تیم ملی تکواندوی کشورمان با توجه به در پیش بودن دو رویداد مهم آسیایی و جهانی با اهمیت خاصی برگزار می‌شود که لازم است حسین اصلانی این جوان ارزنده استان ضمن آمادگی کامل خود این فرصت به دست آمده را به راحتی از دست ندهد و با توجه به انگیزه بالای خود با تلاش و پشتکار و انجام تمرینات مناسب بتواند برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کند.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان که خرداد ماه و تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد به انجام رسیده بود.
دو رویداد مهم مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در سال 2013 به ترتیب در کشورهای اندونزی و مکزیک برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان