۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دادستان قزوین به تخریب‌گران فضای انتخاباتی هشدار داد
کد خبر: ۲۴۱۹۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در آستانه برگزاری انتخابات پیش‌رو؛

دادستان قزوین به تخریب‌گران فضای انتخاباتی هشدار داد

دادستان قزوین به کاندیداها و هوادارانشان در آستانه انتخابات پیش رو در خصوص انجام تبلیغات، تخریب، توهین، حمله و بی‌حرمتی به یکدیگر هشدار داد.

 دادستان قزوین به تخریب‌گران فضای انتخاباتی هشدار داد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین صبح امروز(شنبه) در جلسه این اداره اظهار كرد: متأسفانه بعضی از نامزدهای انتخاباتی به جای ارائه راه حل مشکلات موجود، به دامن زدن به اختلافات بیش‌تر و بداخلاقی روی آورده‌اند و فضای انتخاباتی و شور و نشاط موجود را دستاویزی برای تخریب و توهین به یکدیگر قرار داده‌اند. 

وی با بيان اينكه کاندیداها و طرفداران آنها از درگیری‌های بی‌فایده خودداری کنند، افزود: بعضا كانديداها همدیگر را به مسائلی متهم می‌کنند که به هیچ عنوان به نفع خودشان و دیگران نمی‌باشد، بلکه منجر به خدشه‌دار نمودن آبرو و حیثیت آنان می‌شود و حتی دامن این بداخلاقی‌ها را به خانواده‌های طرفین می‌کشانند و این باعث تاسف است.

عضو شورای مسئولان قضایی استان بیان کرد: مطابق قانون دستگاه قضایی مکلف به رسیدگی به اتهامات افراد و اشخاص می‌باشد و کار رسیدگی به پرونده افراد متخلف و مجرم، کاملاً روشن و مستند است و این گونه بداخلاقی‌ها چه در فضای مجازی و در سطح شهر در حال رصد می‌باشد و تعدادی پرونده نیز در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

دادستان قزوین با بیان اینکه مطابق فرمایش مقام عظمای ولایت با رعایت و احترام به قانون و نهادهای قانونی برگزار کننده انتخابات شاهد فضایی آرام با نشاط سیاسی خواهیم بود، افزود: در فضایی که همه باید دست به دست هم دهیم تا به بیان معظم له شاهد حضور حداکثری مردم باشیم، با مشکل‌تراشی، تخریب‌ها و تهمت‌زدن‌ها تمامی زحمات و دستاوردهای پیشین و موجود نادیده گرفته می‌شود و موجبات بی‌اعتمادی را فراهم می‌آورند.

صادقی نیارکی افزود: کاندیداها و هوادارانشان می‌بایست تنها در مورد شایستگی‌های خود یا کاندیدای مورد حمایتشان سخن بگویند و از تخریب و توهین دیگر کاندیداها خودداری کنند و گفتمان انتخاباتی از قبیل نقدها و بیان مسائل و مشکلات باید با زبانی محترمانه، مودبانه، دلسوزانه و منصفانه صورت گیرد.

این مسئول همچنين از صدور دستوراتی به مأموران نظامی و انتظامی جهت ارائه گزارش روزانه موارد تخلف نامزدها و طرفدارانشان خبر داد.

انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان