۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۶۰ نفر از فرهنگیان قزوین با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
کد خبر: ۲۴۱۰۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۸ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان:

۶۰ نفر از فرهنگیان قزوین با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از اعزام ۶۰ نفر از فرهنگیان قزوین برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

 ۶۰ نفر از فرهنگیان قزوین با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم صبح امروز(دوشنبه) با حضور معاونین، رؤسا و کارشناسان در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته در بحث برنامه‌های مربوط به تکریم و تجلیل از معلمان به لحاظ کمی و کیفی بهترین عملکرد را داشتیم.

وی افزود: باید فضایی فراهم شود تا از معلمان به شکل شایسته‌ای تجلیل به عمل آید برای این منظور لازم است تا فرهنگ تکریم از مقام و جایگاه معلمان در جامعه نهادینه شده و مقوله تعلیم و تربیت به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال به دلیل تقارن هفته معلم با رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه‌‎ها باید با حساسیت و دقت نظر بیشتر در سطح استان برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه فرهنگ اقوام و ملل در قزوین
وی در ادامه با تشریح برنامه‌های کارگروه ستاد بزرگداشت هفته معلم بیان کرد: چند سالی است که با همت همکاران در بسیج و شاهد و ایثارگران، هفته معلم با برگزاری برنامه میثاق با شهدا در 14 منطقه استان و گلباران مزار شهدای فرهنگی شروع شده و معنویت خاصی به این هفته می‌بخشد زیرا اعتقاد قلبی ما این است که هرچه داریم به برکت روح بلند شهداست.

رحمانی تصریح کرد: نواختن "زنگ سپاس از معلم" یکی دیگر از برنامه‌هایی است که به صورت نمادین در سراسر استان برگزار می‌شود که امیدواریم این برنامه با محتوای بیشتر در سال جاری نیز اجرا شود.

وی ادامه داد: همایش پیاده‌روی فرهنگیان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، همایش مفاخر قزوین و همایش تجلیل از فرزندان شاهد فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته معلم در استان قزوین است.

این مسئول با اشاره به دیدار رهبری با فرهنگیان عنوان کرد: براساس سهمیه مشخص شده برای استان قزوین امسال 60 نفر از معلمان نمونه و فرهنگیان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی، تقدیر از معلمان نمونه استان در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگ اقوام و ملل در قزوین گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این نمایشگاه در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه با مشارکت نواحی و سخنرانی چهره ملی برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به تحصیل 20 درصد دانش‌آموزان استان در مدارس غیردولتی بیان کرد: به منظور تجلیل از معلمان این مدارس، همایشی تحت عنوان تجلیل از کسانی که نیم قرن فعالیت فرهنگی داشتند؛ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان