۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی کرایه تاکسی با تصویب شورای شهر
کد خبر: ۲۴۰۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۷ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین خبرداد:

افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی کرایه تاکسی با تصویب شورای شهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در سال‌های گذشته هر سال بین ۱۰ تا ۱۲ درصد به نرخ کرایه‌های تاکسی افزوده می‌شد که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر قزوین در سال جدید نیز شاهد این افزایش خواهیم بود.

افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی کرایه تاکسی با تصویب شورای شهر
عبدالعلی دربندی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در ابتدای هر سال پیگیری می‌شود، بحث افزایش نرخ کرایه تاکسی است.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی ضرورت دارد که نرخ کرایه تاکسی نیز متناسب با آن افزایش یابد تا تاکسیرانان با مشکل درآمد و هزینه روبرو نشوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا هر ساله در ماه‌های نخست سال سعی می‌کنیم با پیگیری این موضوع و ارائه نرخ نامه جدید به شورای اسلامی شهر قزوین، درآمدهای تاکسیرانان را افزایش دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته هر سال بین 10 تا 12 درصد به نرخ کرایه‌های تاکسی افزوده می‌شد که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر قزوین در سال جدید نیز شاهد این افزایش خواهیم بود.

وی یادآور شد: در هر صورت هدف ما تأمین آرامش خاطر تاکسیرانان است تا با آسودگی خاطر بیشتری به رسالت خطیر خود که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، بپردازند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان