۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هنرمندان نتوانسته‌اند عظمت انقلاب را بخوبی به مخاطب منتقل کنند
کد خبر: ۲۴۰۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۷ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

هنرمندان نتوانسته‌اند عظمت انقلاب را بخوبی به مخاطب منتقل کنند

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: بعد از انقلاب هنرمندان بسیاری هنر آفرینی کرده اند. اما هنرمندان ما به هنوز نتوانسته اند عظمت انقلاب را در آثار خویش به مخاطب القا کنند.

 هنرمندان نتوانسته‌اند عظمت انقلاب را بخوبی به مخاطب منتقل کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس عصر روز گذشته(شنبه) در مراسم تجلی شیدایی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اظهار کرد: هنرمند کسی است که دردمند است و شهید آوینی با دردمندی خود توانست در سینما تحول عظیمی را متحول کند.

وی گفت: خاستگاه هنر جز ابزاری است که تاثیرگذار بوده و بسیاری از مفاهیم اگر با هنر عجین نمی‌شد هرگز این ماندگاری را نداشت.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: هنر اسلامی علاوه بر ظاهر به معنا هم توجه دارد و دلیل ماندگاری هنر اسلامی همین موضوع است.

محمدی افزود: هنر اسلامی امروزه وظیفه سنگینی به دوش خود دارد‌ و اگر در این محیط بتوانیم هنرمندان را کشف کنیم؛ تحولی عظیمی را در هنر انقلاب بوجود آورده ایم.

وی ابراز کرد: شهید آوینی جزو افرادی است که در این عرصه قدم‌های مناسب برداشته است؛ بعد از انقلاب هنرمندان بسیاری هنر آفرینی کرده اند اما هنرمندان ما به هنوز نتوانسته اند عظمت انقلاب را در آثار خویش به مخاطب القا کنند.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان