۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اعتکاف بیش از ۴ هزار نفر در مساجد شهر قزوین
کد خبر: ۲۴۰۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۶ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد اعتکاف شهرستان قزوین اعلام کرد:

اعتکاف بیش از ۴ هزار نفر در مساجد شهر قزوین

مسئول ستاد اعتکاف شهرستان قزوین از برگزاری اعتکاف در ۲۰ مسجد شهری و روستایی با حضور ۴ هزار و ۱۹۳ نفر معتکف خبر داد.

اعتکاف بیش از ۴ هزار نفر در مساجد شهر قزوین
حجت‌الاسلام موسی صفی خانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین بیان کرد: 4 هزار و 193 نفر در مراسم اعتکاف در 20 مسجد شهری و روستایی شهرستان قزوین شرکت کردند که از این تعداد 2813 نفر خواهر و 1380 نفر از برادران حضور داشتند.

وی افزود: آیین عبادی اعتکاف در شهرستان قزوین، در 8 مسجد سطح شهر و 8 مسجد از توابع شهرستان و مساجد دانشگاه امام خمینی(ره)، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و لشگر 16 زرهی برگزار شد.

این مسئول عنوان کرد: تعداد معتکفین در سال 96 رشد خوبی نسبت به سال قبل داشت، به طوری که با توجه به افزایش متقاضی در روزهای پایانی ثبت نام برای شرکت در اعتکاف، ظرفیت پذیرش در برخی از مساجد و حتی مساجد میزبان معتکفین را افزایش دادیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین ابراز کرد: اعزام مبلّغ و مبلّغه به مساجد، تشکیل حلقه‌های معرفت، برگزاری جلسات تصحیح قرائت نماز و جزء خوانی و محافل انس با قرآن و برنامه‌های سخنرانی،‌ مداحی، ‌مناجات خوانی، پاسخگویی به سؤالات شرعی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این ایام برای معتکفین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

نصیری / ۲۶ فرو ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

با سلام...جنبش اعتکاف الحمدلله در استان رو به افزایش بوده و تنوع فعالیت های فرهنگی هم کاملا مشهود بوده واز برگزارکنندگان و خیرین و دست اندرکاران اجرایی از جمله اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و حلقه های روحانیون بومی و اعزامی از قم و تهران تقدیر می گردد.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان