۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نامزدهای انتخابات بجای کسب قدرت به فکر مشکلات مردم باشند
کد خبر: ۲۴۰۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۶ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

نامزدهای انتخابات بجای کسب قدرت به فکر مشکلات مردم باشند

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان تاکید شده است: داوطلبان شرکت در انتخابات خواست به جای کسب قدرت در پی حل مشکلات مردم باشند و به آنان خدمت کنند.

نامزدهای انتخابات بجای کسب قدرت به فکر مشکلات مردم باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

در نماز جمعه الوند حجت‌الاسلام طهماسبی از داوطلبان شرکت در انتخابات خواست به جای کسب قدرت در پی حل مشکلات مردم باشند و به آنان خدمت کنند.

امام جمعه بویین زهرا حجت‌الاسلام زرینه از اهتمام و پیگیری مسئولان برای افتتاح طرح‌های مختلف در این شهرستان قدردانی کرد.

آیت‌الله اسلامی در نماز جمعه تاکستان حمله امریکا به سوریه را به بهانه استفاده از صلاح شیمیایی محکوم کرد و گفت: بهانه‌جویی امریکا در سوریه برای حمایت از تروریست‌هاست.

در نماز جمعه آوج حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به درگذشت آیت‌الله باریک ‌بین این عالم ربانی و نستوه الگوی ساده زیستی، ایستادگی و ولایت‌مداری بود.

امام جمعه موقت آبیک از مردم خواست با حضور پرشور 29 اردیبهشت در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و آگاهانه افراد اصلح را انتخاب کنند.

خطیب نماز خرمدشت حجت‌الاسلام موسوی از مسئولان خواست با شعار می‌شود و می‌توانیم مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

خطیب جمعه اقبالیه با اشاره به 29 فروردین روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت و افتخار است و ایران اسلامی به دلیل داشتن نیروهای مسلح مقتدر به خود می‌بالد.

در خطبه‌های نماز جمعه الموت حجت‌الاسلام حسینی گفت: حفظ نزاکت در انتخابات توقع ملت است و هر نوع تهمت، تخریب و جوسازی خلاف منش نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی موینی در محمدیه گفت: شرکت گسترده مردم و به ویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف بیانگر بصیرت، عشق و علاقه آنان به قرآن و اهل بیت است.

در نماز جمعه اسفرورین حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به ثبت‌نام افراد مختلف برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری از نمایندگان مجلس خواست قوانینی خاص در این زمینه تصویب کنند.

امام جمعه دانسفهان حجت‌الاسلام انصاری هم از داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری خواست در مسیر ولایت حرکت کنند و پیگیر مشکلات مردم باشند.

حجت‌الاسلام موسوی شالی در نماز جمعه شال گفت: ماه رجب ماه خودسازی و آماده شدن برای ورود به ماه شعبان و رمضان است.

خطیب نماز جمعه ضیاآباد حجت‌الاسلام جعفری گفت: امسال تعداد معتکفین در این بخش بیش از 30 درصد بیشتر از اعتکاف سال گذشته بود.

در سگزآباد حجت‌الاسلام آقا حسینی تاکید کرد: حضور آگاهانه و از روی بصیرت مردم در انتخابات دشمنان را همچون انتخابات گذشته ناامید می‌کند.

امام جمعه ارداق حجت‌الاسلام سعیدی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی را بهترین راه برای حل مشکل تولید و اشتغال دانست.

امام جمعه نرجه حجت‌الاسلام خداوردی گفت: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است و امسال تعداد معتکفان در این شهر نزدیک به 2 برابر شد.

خطیب نماز جمعه خاکعلی با اشاره به درگذشت عالم پارسا آیت‌الله باریک بین گفت: این عالم مجاهد همه زندگی خود را صرف خدمت به مردم، اسلام و انقلاب کرد.

در نماز جمعه آبگرم حجت‌الاسلام صالحی گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی به مردمی و مذهبی بودن آن است.

و در نمازجمعه محمودآباد نمونه حجت‌الاسلام رشوندی از برگزارکنندگان اعتکاف و همچنین ماموران نیروهای انتظامی در برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این شهر قدردانی کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان