۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایران اسلامی نیازمند رئیس جمهوری بااخلاق، شجاع و انقلابی است/ کمر همت برای تولید بسته شود
کد خبر: ۲۴۰۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۶ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله صدیقی در قزوین:

ایران اسلامی نیازمند رئیس جمهوری بااخلاق، شجاع و انقلابی است/ کمر همت برای تولید بسته شود

آیت‌الله صدیقی در قزوین بیان کرد: کشور نیازمند فردی متین، بدور از غوغاسالاری، بانزاکت، بااخلاق، فقیرنواز، شجاع، انقلابی، تربیت شده دین و اهل ایثار است لذا در هنگام انتخاب باید این موارد را مورد توجه قرار داد.

ایران اسلامی نیازمند رئیس جمهوری بااخلاق، شجاع و انقلابی است/ کمر همت برای تولید بسته شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در مراسم وفات حضرت زینب‌کبری(س) و بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که شب گذشته(جمعه) با حضور مسئولان، خانواده شهدا و مردم شهیدپرور قزوین در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: همه باید خود را برای انتخابات پیش رو آماده کنند.

وی افزود: مردم باید متوجه حرف‌ها و سخنانی که افراد در انتخابات بیان می‌کنند، باشند چرا که برخی تا به مقام و جایگاهی می‌رسند نزاکت را فراموش کرده و بدون قدر دانستن جایگاه خود، قفل از دهان گرفته و هر چه می‌خواهند را بر زبان جاری می‌سازند.

صدیقی با اشاره به شاخص‌های لازم برای انتخاب رئیس‌جمهور مطلوب گفت: کشور نیازمند فردی متین، بدور از غوغاسالاری، بانزاکت، بااخلاق، فقیرنواز، شجاع، انقلابی، تربیت شده دین و اهل ایثار است لذا در هنگام انتخاب باید این موارد را مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری بارها بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید کرده و فریاد خود را مبنی بر نیاز کشور برای حرکت مسئولان به این سمت بلند کرده‌اند اما حرکت لازم صورت نگرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید کمر همت برای تولید در داخل بسته شود تا در سایه آن شاهد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه باشیم.

وی اعلام کرد: در حالی که دنیا روی انرژی هسته‌ای ما حساب می‌کرد ما آن را تعطیل کردیم و چه حیف که این انرژی متوقف شد.

این مسئول افزود: هم اکنون کشور ایران به عنوان هفتمین قدرت نظامی جهان مطرح و در عرصه‌های مختلف نیز پیشرفت بسیار داشته است که تمامی این موارد مرهون شهدا و خانواده‌های آنها است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا دارای جایگاه رفیع در نزد خداوند هستند، گفت: آنها جان خود را با خدا که بهترین مشتری است معامله کردند که نتیجه آن عزت و افتخار آنها تا همیشه است.

وی با اشاره به گفتمان خدا در قرآن در باب شهدا عنوان کرد: طبق این گفتمان شهدا نمرده‌اند و برای همیشه زنده هستند و کسی نباید برای این گلگون‌کفنان سرافراز از تعبیر مرگ استفاده کند.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: عزت و افتخار امروز کشور ما مرهون شهدا است که حالا هم مراقب ما هستند اما ما نیز باید در راستای اعتلا و نگه‌داشت انقلاب اسلامی خود کوشا باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان