۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پرسپولیس - الریان قطر/ انتقام مقابل ديدگان يکصد هزار نفر
کد خبر: ۲۳۹۸۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الریان قطر/ انتقام مقابل ديدگان يکصد هزار نفر

سرخپوشان پايتخت در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا امروز به مصاف تيم الريان قطر مى روند.

پرسپولیس - الریان قطر/ انتقام مقابل ديدگان يکصد هزار نفر
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،ديدار دو تيم فوتبال پرسپوليس و الريان قطر در چارچوب دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا امروز ساعت ١٩ در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود. 

شاگردان برانكو با پيروزى برابر پيكان و شكست تراكتور سازى و توقف استقلال تا حدود زيادى قهرمانى خود در ليگ برتر فوتبال مسجل كردند. 

اكنون آنها قصد دارند در ليگ قهرمانان آسيا هم حضورى مقتدرانه داشته باشند اما كار سختى برابر تيم قدرتمند الريان قطر پيش رو دارند. 

شاگردان برانكو در بازى رفت مقابل الريان قطر با نتيجه ٣ بر ١ شكست خوردند. براين اساس آنها با حضور هواداران پرشور خود به دنبال جبران نتيجه بازى رفت و انتقام از شاگردان لادروپ هستند. 

سرخپوشان پايتخت در بازى رفت برابر الريان قطر با وجود در اختيار داشتن مالكيت توپ و خلق ١٩ موقعيت گلزنى فقط توانستند يك گل به ثمر برسانند و شكست سنگينى مقابل حريف قطرى خود متحمل شدند. 

به هر حال شاگردان برانكو با ٤ امتياز در جايگاه سوم گروه D رقابتهاى ليگ قهرمانان آسيا قرار دارند. آنها در صورت برترى برابر الريان قطر به صدر جدول اين گروه صعود مى كنند. 

تيم پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا برخلاف ليگ برتر فوتبال خط دفاع مستحكمى ندارند و تاكنون ٦ گل دريافت كردند. به هر حال بايد ديد برانكو چه تدبيرى براى گل نخوردن برابر تيم الريان قطر در نظر مى گيرد؟

در آن سوى ميدان، تيم الريان قطر با ٦ امتياز صدرنشين گروه D ليگ قهرمانان آسيا است. 

اين تيم در بازى رفت برد شيرينى مقابل پرسپوليس بدست آورد اما در بازى برگشت در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادى كار سختى پيش رو دارد. 

تا با تا بازيكن ژاپنى - برزيلى تيم الريان قطر در بازى رفت ستاره بازى بود و توانست دو گل بزند و زمينه ساز گل سوم تيمش باشد. 

به هر حال مدافعان پرسپوليس بايد مراقب تا با تا مهاجم قطرى باشند تا وى به راحتى نتواند گلزنى كند.

فرشاد احمدزاده به علت مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در بازی برابر الریان قطر نیست و به احتمال زیاد علیپور جایگزین وی در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت می شود. 

ساتوریجی به همراه ساگاروتورو و ساماچی هیروشی از ژاپن این بازی قضاوت می کنند و حسین ابویحیی از لبنان به عنوان داور چهارم این بازی است. 

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان