۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مردم قزوین بیش از ۲۳۹ میلیاردریال به محرومان کمک کردند
کد خبر: ۲۳۹۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

طی سال گذشته؛

مردم قزوین بیش از ۲۳۹ میلیاردریال به محرومان کمک کردند

مردم نیکوکار استان طی سال گذشته بیش از ۲۳۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون به محرومان کمک کردند که بیشتر این مبالغ در قالب طرح‌های صدقات، ایتام، اطعام، زکات مال و مستحبی، فطریه، کفارات، جشن عاطفه ها و نیکوکاری بوده است.

مردم قزوین بیش از ۲۳۹ میلیاردریال به محرومان کمک کردند
محمد صیادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده مردم در کمیته امداد براساس موازین شرعی در سر فصل‌های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان همان منطقه و استان هزینه می‌شود.

وی در ادامه افزود: بیشترین کمک‌های جمع آوری شده از سوی خیران برای رفع مشکلات محرومان در قالب طرح‌های صدقات، ایتام، اطعام،زکات مال و مستحبی، جشن عاطفه ها، فطریه و کفارات بوده است.

این مسئول گفت: مردم نیکوکار استان طی سال گذشته بیش از 239 میلیارد و 650 میلیون به صورت نقدی و غیرنقدی به محرومان و نیازمندان مساعدت کردند که بیشتر این مبالغ در قالب طرح‌های صدقات، ایتام، اطعام، زکات مال و مستحبی، فطریه، کفارات، جشن عاطفه ها و نیکوکاری بوده است.

کمک ۳۶ میلیارد ریالی ماهیانه خیران قزوینی به نیازمندان
وی کمک کردن به نیازمندان را موجب افزایش خیر و برکت در زندگی و خشنودی خداوند عنوان کرد و ادامه داد: مردم خیر استان ماهیانه بیش از 36 میلیارد و 700 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده اند که از مبلغ جمع آوری شده بیش از 167 میلیارد و 130 میلیون ریال نقدی و بیش از 72 میلیارد و 520 میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان قزوین به مشارکت 595 میلیون ریالی دانش آموزان خیر و نیکوکار استان به نیازمندان اشاره کرد و افزود: ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان می‌تواند گامی موثر در یاری رساندن به محرومان و نیازمندان باشد.

وی یادآور شد: مردم خیر و نوع دوست استان می‌توانند با پرداخت الکترونیکی از طریق سرشماره #028*۸۸۷۷* اپراتورهای تلفن همراه، کمک‌های خود را به نیازمندان براساس نیت خویش مساعدت کرده و یا با مراجعه حضوری به ادارات این نهاد در شهرستان‌ها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان