۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۲ و نیم میلیون نفر از مناطق گردشگری استان بازدید کردند
کد خبر: ۲۳۸۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۶ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

۲ و نیم میلیون نفر از مناطق گردشگری استان بازدید کردند

استاندار قزوین بیان کرد: با معرفی خوب استان و آماده سازی بخش‌های مختلف، در ایام نوروز بیش از ۲ و نیم میلیون بازدیدکننده و ۲۵۰ هزار نفر اقامت در استان داشتیم.

۲ و نیم میلیون نفر از مناطق گردشگری استان بازدید کردند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره بازی و اسباب‌بازی که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: این کارِ کم‌نظیر، جذاب و متنوع حاصل تلاش و کوشش شبانه‌روزی جمع زیادی از مجموعه شهرداری است که باید از ابتکار عمل آنها تشکر کرد که از ماه‌ها قبل برای آماده‌سازی و انجام مقدمات لازم جهت برگزاری جشنواره، برنامه‌ریزی و تلاش کردند.

وی افزود: این جشنواره موجب پر کردن اوقات فراغت، آموزش، شناخت و یادگیری شد و به طور کلی یک مجموعه کامل و یکی از روش‌های بسیار کارآمد برای معرفی قزوین بود که امیدواریم هرسال به کیفیت برنامه‌های جشنواره اضافه شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تلاش خوبی برای جذب گردشگر در استان انجام شد که آمار حضور گردشگران، موید این موضوع است به طوریکه با معرفی خوب استان و آماده سازی بخش‌های مختلف، بیش از 2 و نیم میلیون بازدیدکننده و 250 هزار نفر اقامت در استان داشتیم.

در ادامه مسعود نصرتی شهردار قزوین بیان کرد: برای ششمین سال متوالی کار جمعی و منسجمی جهت برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی انجام شد که میزان رضایت‌مندی 93 درصدی بازدیدکنندگان بیانگر تلاش مناسب صورت گرفته است.

وی افزود: سال 96 با فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است که این دو موضوع برای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است از این رو باید برای اجرایی شدن این مهم، وظیفه مدار باشیم.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: موضوع تولید و اشتغال باید با کم‌هزینه‌ترین و باسرعت‌ترین شرایط از روز نخست فروردین ماه امسال دنبال شود و همه برای تحقق آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که نباید منتظر طرح‌های خاص و قوانین و آیین نامه‌های ویژه باشیم بلکه هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد؛ می‌تواند این کار را عملیاتی کند.

نصرتی عنوان کرد: جشنواره بازی و اسباب‌بازی از 2 فروردین ماه آغاز به کار کرد و به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل و پویایی فراوانی در شهر ایجاد کرد و بسیاری از این ظرفیت به وجود آمده بهره‌برداری کردند.

وی تصریح کرد: این جشنواره جدا از جایگاه فرهنگی‌ای که دارد برای خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی فرهنگ، دغدغه‌های فرهنگی تولید کرد و با به ارمغان آوردن شادی، امید به زندگی را در روزهای نخست سال جدید در میان مردم افزایش داد.

وی در ادامه اذعان کرد: ما قزوینی‌ها هرگز فراموش نمی‌کنیم که در گذشته نه چندان دور، روز 29 اسفند ماه بازار قزوین تعطیل بود اما اکنون با اقدامات مطلوب انجام شده بیش از 150 هزار نفر در طول 9 روز از جشنواره بازی و اسباب بازی دیدن کردند.

این مسئول بیان کرد: آمار منتشر شده، پایه و اساس برنامه‌ریزی‌ها می‌باشد لذا لازم است که آمارها با دقت در جامعه انعکاس یابد تا برنامه‌ریزان با تحلیل درست و بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها، برنامه‌ریزی صحیحی انجام دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان