۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین استفاده از اموال دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است
کد خبر: ۲۳۸۷۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

استفاده از اموال دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است

معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و ستادهای نمازجمعه اجازه ندارند به هیچ عنوان از امکانات دولتی له یا علیه شخصی استفاده کنند.

استفاده از اموال دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری که پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در استانداری اظهار کرد: قزوین جزو استان‌هایی است که در بسیاری از شاخصه‌های امنیت ملی دارای رتبه ممتازی است.

وی در ادامه افزود: برگزاری انتخابات از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب است که با حضور تاثیرگذار مردم انقلاب را بیمه می‌کند و در سال جاری تمام برنامه ریزی‌ها برای برگزاری دو انتخابات بزرگ شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری آماده شده است.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات باید عامل وحدت و اقتدار نظام باشد، ابراز کرد: در سال جاری استقبال مردم قزوین برای ثبت نام در شوراهای شهر و روستا بسیار زیاد بود و این موضوع نشان از استقبال خوب مردم استان از انتخابات پیش رو دارد.

وی بیان کرد: مدیران نظام باید با بیان خدماتی که از پیروزی انقلاب تا به امروز در کشور صورت گرفته است مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند؛ زیرا دشمن با ناکارآمد نشان دادن انقلاب به دنبال ناامید کردم ملت ایران است.

2660 نفر در قزوین برای شوراها انتخاب می‌شوند

شاهرخی گفت: گاهی بداخلاقی‌ها و برخی مقاصد سیاسی زمینه ای می‌شود برای برجسته جلوه دادن نقاط ضعف در کشور، البته اگر انتقادات در جهت سازندگی کشور باشد بسیار ظرفیت خوبی است؛ اما مرز بین تخریب و نقد باید مشخص باشد.

وی با بیان اینکه در قزوین آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد؛ تصریح کرد: در این انتخابات همچون گذشته‌ها یک فضای باز سیاسی وجود دارد؛ اما همه اظهارنظرها باید در چارچوب قانون باشد و از هر رفتاری که خارج از مرز اخلاق و قانون باشد برخورد قانونی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: در کل کشور 110 هزارنفر و در استان قزوین نیز 2660 نفر به عنوان اعضای اصلی برای انتخابات شهر و روستا انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 26 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و امنیتی در این انتخابات حضور دارند و دستگاه‌های دولتی و ستادهای نمازجمعه اجازه ندارند به هیچ عنوان از امکانات دولتی له یا علیه شخصی استفاده کنند.

شاهرخی در پایان گفت: در انتخابات سال جاری 5521 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند که نسبت به دوره چهارم رشد 24 درصدی داشته است و حضور بانوان نیز نسبت به گذشته رشد 76 درصدی داشته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان