۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طرح ششم توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۳۸۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۵ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی و سلامت استان قزوین:

طرح ششم توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس اجرا می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت استان قزوین بیان کرد: اجرای طرح توسعه ششم یکی از اولویت‌های اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است.

طرح ششم توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در راستای اجرایی شدن برنامه ششم توسعه، جلسه هماهنگی با حضور کارشناسان مناطق مجری این طرح و کارشناسان تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در این اداره برگزار شد.

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برنامه ششم توسعه حوزه تربیت بدنی گفت: در این طرح ابتدا نمایندگانی از استان جهت آموزش موارد مورد نیاز و انتقال آن به ارزیابان استان انتخاب و به وزارت اعزام شدند، سپس ارزیابان انتخاب شدند که در طی جلساتی به آموزش فرایند اجرای طرح پرداخته شد.

وی افزود: مدارس مجری به صورت تصادفی انتخاب شده اند و شیفت‌های مدارس با یکدیگر در هر مناطق بررسی شد و تمهیدات لازم برای حضور ارزیابان در این مدارس فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: زمان اجرای این طرح ششم توسعه از روز یکشنبه 20 فروردین به ترتیب در نواحی دو و یک و منطقه تاکستان است.

وی تصریح کرد: کلیه فرم‌های مورد نیاز اعم از رضایت نامه دانش آموزان و پرسشنامه‌های آنان و مدیران مدارس و معاونین پرورشی و اجرایی در اختیار کارشناسان این سه منطقه قرار داده شده که قبل از اجرای طرح تکمیل می‌شوند.

این مسئول تأکید کرد: اجرای طرح توسعه ششم یکی از اولویت‌های اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان