۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۳ مجتمع خدمات گردشگری به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی تعطیل شدند
کد خبر: ۲۳۸۲۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۱ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین:

۳ مجتمع خدمات گردشگری به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی تعطیل شدند

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین بیان کرد: ۳ مورد تعطیلی واحد به دلیل نارضایتی گردشگران از نحوه ارائه خدمات، عدم رعایت اصول بهداشتی و عدم نگهداری صحیح مواد خام دامی انجام شده که پرونده تخلفات آنها جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردیده است.

۳ مجتمع خدمات گردشگری به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی تعطیل شدند
محمدعلی حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین گفت: تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای جذب گردشگر و معرفی شایسته استان به گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی افزود: تاسیسات گردشگری به ویژه مجتمع‌های خدمات رفاهی- گردشگری میان راهی با ارائه خدمات بهینه و تامین رضایتمندی مسافران نقش موثر و مهمی در تحقق این امر دارند و نظارت مستمر بر روند خدمات رسانی آنها به لحاظ کمی و کیفی در همه ایام سال به ویژه ایام تعطیل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حضرتی با تاکید بر لزوم آمادگی تاسیسات گردشگری استان برای میزبانی شایسته از گردشگران گفت: فراهم کردن فضایی ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان از مهمترین رویکردهای ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا پایان نهم فروردین ماه96 تعداد 444 فقره بازدید مشترک نظارتی از تاسیسات گردشگری استان شامل توقفگاه‌های بین راهی ،مجتمع‌های خدمات رفاهی- گردشگری، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌های بین راهی، مراکز اقامتی، ستاد اسکان، سفره خانه‌های سنتی و کلیه واحدهای پذیرایی و مراکز خدمات رسان داخل شهر توسط بازرسین کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر انجام و با متخلفین این مراکز برخورد قانونی شده است.

این مسئول بیان کرد: طی این بازدیدها که با حضور نمایندگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن، تجارت، دامپزشکی و حمل و نقل صورت گرفته که از مجموع بازدیدها 12 مورد تذکر شفاهی، 8 مورد اخطار کتبی، 16 مورد تشویق و 3 مورد تعطیلی واحد به دلیل نارضایتی گردشگران از نحوه ارائه خدمات، عدم رعایت اصول بهداشتی و عدم نگهداری صحیح مواد خام دامی انجام شده که پرونده تخلفات آنها جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردیده است.

وی در پایان یادآور شد: فعالیت گشت‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر جهت ارائه راهنمائی‎های لازم به کارکنان و مدیران تاسیسات گردشگری سطح استان تا پایان تعطیلات نوروز96 ادامه خواهد داشت و گردشگران ورودی به استان و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این مراکز با شماره رسیدگی به شکایات 33685024-028 تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع تخلف اقدام شایسته صورت پذیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان