۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین هیچ سلیقه شخصی در هیأت نظارت و اجرایی وجود ندارد
کد خبر: ۲۳۷۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۷ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای قزوین:

هیچ سلیقه شخصی در هیأت نظارت و اجرایی وجود ندارد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان قزوین بیان کرد: ما در هیأت نظارت به مردم اطمینان می‌دهیم که بدون نگاه به جریان یا گرایش خاصی به دنبال اجراشدن قانون هستیم؛ زیرا حقوق همه داوطلبان باید حفظ شود.

هیچ سلیقه شخصی در هیأت نظارت و اجرایی وجود ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ بهمن طاهرخانی رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در استانداری قزوین اظهار کرد: استقبال بسیار خوب مردم در این دوره برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا نشان از احساس وظیفه آنها در برابر کشور و شهر خود دارد.

وی در ادامه افزود: اجرای انتخاباتی باشکوه و در کمال آرامش و بدون تشنج مدنظر ماست و به عنوان رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قزوین به دنبال ایجاد همگرایی لازم بین عوامل اجرایی و انعکاس دهندگان اخبار هستیم.

این مسئول ادامه داد: استقبال خوب داوطلبان از انتخابات شوراها نسبت به دوراه‌های قبل نشان از رشد و بالندگی مردم دارد و شوراها عمل عینی به اصل 100 قانون اساسی کشور است که کار مردم باید به خودشان سپرده شود.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها نمونه‌ای از مردم سالاری دینی در کشور است، عنوان کرد: هر کاندیدایی از هر جناحی برای ما محترم است و با اتمام زمان ثبت نام در شب گذشته بررسی صلاحیت‌ها از طریق استعلام مراجع چهارگانه اعلام می‌شود.

طاهرخانی اضافه کرد: پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان درخواست ما از داوطلبان این است که اعتراضات خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند و جو جامعه را متشنج نکنند.

وی تاکید کرد: ما در هیأت نظارت به مردم اطمینان می‌دهیم که بدون نگاه به جریان یا گرایش خاصی به دنبال اجراشدن قانون هستیم؛ زیرا حقوق همه داوطلبان باید حفظ شود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای قزوین تصریح کرد: داوطلبان مطمئن باشند هیچ سلیقه شخصی در هیأت نظارت و هیأت اجرایی وجود ندارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان