۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین استقبال از نخستین مسافران نوروزی در قزوین
کد خبر: ۲۳۷۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استان صورت گرفت؛

استقبال از نخستین مسافران نوروزی در قزوین

با حضور مسئولان استان از نخستین مسافران نوروزی در قزوین استقبال شد.

استقبال از نخستین مسافران نوروزی در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخزاد قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به همراه جمعی از اعضای این ستاد، با آغاز سال نو با حضور در میدان مینودر و اهدای شاخه‎‌گل، شیرینی سنتی و بسته‎های فرهنگی، از نخستین میهمانان نوروزی استان در سال 96 استقبال کردند.

فرخزاد در حاشیه مراسم استقبال از مسافران نوروز96 ضمن تبریک و خوش آمدگویی به نخستین گردشگران ورودی به استان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین با شعار نوروز متفاوت برنامه‌های فرهنگی وهنری متنوعی را برای ایام نوروز 96 پیش بینی کرده و جهت تامین خدمات مورد نیازشهروندان و مسافران در طول تعطیلات نوروزی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی با دعوت از گردشگران جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثارتاریخی قزوین ابراز کرد: استان قزوین با برخورداری از صدها جاذبه تاریخی و طبیعی، یکی از گردشگرپذیرترین استان‌های کشور در طول سال و به خصوص درتعطیلات نوروز به شمار می‎رود.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌های فرهنگی جذاب تدوین شده توسط مجموعه استان بتوانیم گردشگران عبوری را برای بازدید و اقامت چند روزه به قزوین دعوت و نوروزی متفاوت را برای این عزیزان رقم بزنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان