۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین غرفه عرضه گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره جمع‌آوری شد
کد خبر: ۲۳۵۹۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دامپزشکی قزوین:

غرفه عرضه گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره جمع‌آوری شد

مدیرکل دامپزشکی قزوین بیان کرد: با توجه به نظارت بر غرفه‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی، از ادامه فعالیت یک واحد عرضه گوشت منجمد به جهت ارتکاب تخلفات بهداشتی جلوگیری به عمل آمد.

غرفه عرضه گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره جمع‌آوری شد
دکتر سید بهمن نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بازرسان دامپزشکی قزوین غرفه عرضه گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره را به دلیل تخلفات بهداشتی جمع آوری کردند. 

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین افزود: عرضه فرآورده‌های خام دامی خارج از سیستم نظارتی دامپزشکی ممنوع است.

 وی گفت: با توجه به حضور مستمر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی در نمایشگاه بهاره شهر قزوین و نظارت بر غرفه‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی، از ادامه فعالیت یک واحد عرضه گوشت منجمد به جهت ارتکاب تخلفات بهداشتی جلوگیری به عمل آمد.

این مسئول ادامه داد: متصدی غرفه مذکور اقدام به عرضه فرآورده‌های گوشتی منجمد خارج از سیستم نظارتی دامپزشکی می‌کرد که کارشناسان این اداره کل با همکاری مدیریت نمایشگاه به جهت تضمین سلامت محصولات عرضه شده، از ادامه فعالیت این واحد جلوگیری به عمل آوردند.

دکتر نقیبی به عموم مردم توصیه کرد: برای خرید گوشت و مرغ و ماهی به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان