۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین افزایش بیکاری در شأن ملت ایران نیست/ ایجاد ناامیدی نسبت به آینده از توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: ۲۳۳۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

افزایش بیکاری در شأن ملت ایران نیست/ ایجاد ناامیدی نسبت به آینده از توطئه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: افزایش بیکاری در شأن ملت ایران نیست و زمانی که رهبری نسبت به بیکاری جوانان ابراز شرمندگی می‌کنند یعنی مسئولان باید نسبت به بیکاری جوانان شرمندگی بیشتری داشته باشند.

 افزایش بیکاری در شأن ملت ایران نیست/ ایجاد ناامیدی نسبت به آینده از توطئه‌های دشمنان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عصر روز گذشته(پنج شنبه) در یادواره شهدای خوزنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا، انتقال پیام آنها، تامل و تدبر در تکالیفی که آنها بر عهده ما گذاشته‌اند از طریق برگزاری همین یادواره‌ها امکانپذیر است.

وی در ادامه افزود: همه مردم خوزنین به شهدا وفادار هستند و در فضایی که حرف شهدا به میان می‌آید تضارب آرا را کنار گذاشته و همه در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و برای شهدای خود بزرگداشت برگزار می‌کنند.

شاهرخی با بیان اینکه بزرگداشت شهدا فقط به یادآوری نام آنها در مجالس خلاصه نمی‌شود، اذعان کرد: ما باید رسالت خود را شناخته و به آن عمل کنیم، انتظار شهدا توجه ما به هدف آنهاست مسئله‌ای که شهدای ما برای حفظ آنها به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: اولین خواسته شهدا از ما این بود که چگونه قرار است آرزوی آنها را محقق کنیم؟ اگر تامل و دقت نداشته باشیم دچار انحراف شده و با آرمان‌های شهدا زاویه پیدا کنیم.

دشمن به دنبال ایجاد تزلزل در تفکرات انقلابی ماست
این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تزلزل در تفکرات انقلابی ماست، ابراز کرد: امروز بیش از 1400 سال است که جامعه اسلامی درگیر این نفاق‌ها و توطئه‌هاست، بنابراین باید قدردان نعمت پیروزی انقلاب باشیم و اجازه ایجاد انحراف در آن را ندهیم.

وی اضافه کرد: برخی از اظهار دوستی به ائمه(ع) فقط مسئله حزن و غم را درک می‌کنند؛ اما عده‌ای دیگر به دنبال تامل در رسالت دینی خود هستند تا با بصیرت در شرایط حساس به موقع اقدام کنند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی باید بصیر و هوشیار باشیم، گفت: عده‌ای با تزویر و دروغ به دنبال انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی هستند و تلاش آن این است که راه را به اشتباه برای جوانان و مردم ترسیم نمایند تا آنها ما نسبت به آینده ناامید شوند.

وی تصریح کرد: آمریکا جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد؛ بلکه جنگ امروز جدال در اقتصاد و تخریب وضعیت معیشتی مردم است؛ بنابراین مردم باید همواره دغدعه‌های امام(ره) و رهبری را از مسئولان مطالبه کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دور از شأن نظام اسلامی ایران است که بیش از سه میلیون بیکار در کشور داشته باشیم، زمانی که رهبری نسبت به بیکاری جوانان ابراز شرمندگی می‌کنند یعنی مسئولان باید نسبت به بیکاری جوانان شرمندگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: شهدا جان عزیز خود را تقویم انقلاب کردند تا کشور ما با مشکل روبرو نباشد؛ بنابراین وظیفه امروز ما این است که مشکلی که امروز در چهره اقتصاد رخ نمایان کرده است، مرتفع شود.

شاهرخی عنوان کرد: امام راحل(ره) همیشه تاکید می‌کردند، مگذارید انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد؛ چراکه می‌دانستند این افراد هیچگاه دغدعه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را ندارند و حتی تلاش می‌کنند انقلاب در این مسیر شکست بخورد.

وی افزود: هیچ نامحرم و نااهلی به طور آشکار اظهار دشمنی با انقلاب اسلامی نمی‌کند بلکه این افراد در لباس و چهره دوست نفوذ خواهند کرد؛ نفوذ در عرصه فرهنگ و سیاست از نفوذهای خطرناک است که رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه هشدار داده‌اند.

مسئولان از بیکاری جوانان احساس شرمندگی کنند

این فرمانده سپاه تاکید کرد: به واسطه اینکه فرهنگ و سیاست محلی برای تصمیم سازی کشور است از مهمترین فضاها برای نفوذ دشمن می‌باشد تا با ایجاد تفرقه در بین تصمیم سازان، در این ملت ما ناامیدی را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: دغدغه برخی ایجاد نشاط، آسایش و رفع نیازمندی‌های ملت نیست و با ترویج ناامیدی نسبت به آینده و گسترش آسیب‌های اجتماعی و بی تفاوتی نسبت به آن، تلاش می‌کنند میان ملت و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: نااهلان به دنبال گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند و هدف آنها این است که هرروز به تعداد بیکاران و کارخانه‌های تعطیل شده در کشور افزوده شود.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از پیروزی در جنگ سخت علیه ایران اسلامی ناامید شده و تنها راه موفقیت در برابر نظام اسلامی را ایجاد تفرقه می‌داند؛ زیرا پشتوانه اصلی نظام حضور مردم است.

شاهرخی در پایان با بیان اینکه باید مراقب ادبیات افراد باشید، گفت: وحدت، اطاعت از ولایت فقیه تنها راه پیشرفت کشور است و باید در مسیری که رهبری تعیین می‌کنند، حرکت کنیم تا از پیچ تاریخی با موفقیت عبور کرده و فضا را برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان