۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هژمونی قدرت پوشالی دشمنان رو به زوال است
کد خبر: ۲۳۰۳۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

هژمونی قدرت پوشالی دشمنان رو به زوال است

استاندار قزوین گفت: در روز ۲۲ بهمن مردم استان قزوین با حضور پرشور خود به دشمنان ثابت کردند که هژمونی قدرت پوشالی آنها رو به زوال است.

هژمونی قدرت پوشالی دشمنان رو به زوال است
فریدون همتی در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: دهه فجر یادآور تحقق انقلابی ارزشی برای رسیدن به اهداف متعالی بود و با درک امام از سوی مردم و تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی شاهد موفقیت‌های فراوانی تا به امروز بوده‌ایم.

وی افزود: دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم و ترور شخصیت‌ها درصدد آسیب رساندن به نظام بوده و هستند اما با هدایت رهبری و بصیرت مردم از سختی‌ها عبور کرده‌ایم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در این 37 سال از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان همواره تحقیر و سرخورده شده‌اند و ملت ایران همیشه سربلند و سرافراز بوده‌ است.

وی در ادامه حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه‌ای برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه در سال جاری عنوان کرد و گفت: مردم همیشه ثابت کرده‌اند که در لحظات حساس پشتیبان نظام هستند و از مسئولان در پشتیبانی از انقلاب جلوتر وارد میدان شده‌اند.

همتی تاکید کرد: در روز 22 بهمن هم مردم استان قزوین با حضور پرشور خود به دشمنان ثابت کردند که هژمونی قدرت پوشالی آنها رو به زوال است.  

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان