۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین "یوم‌الله ۲۲ بهمن" تجلی شور، عشق و بصیرت مردم" است
کد خبر: ۲۳۰۱۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن ؛

"یوم‌الله ۲۲ بهمن" تجلی شور، عشق و بصیرت مردم" است

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است: پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت وگردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد.

"یوم‌الله ۲۲ بهمن" تجلی شور، عشق و بصیرت مردم" است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طلیعۀ آفتاب سی و نهـمین بهار " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: حضور حماسی، انقلابی و پرشور شما در صحنۀ نمایش وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»است.

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت وگردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز رقم می‌خورد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: اینک پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و سی و هشت سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیورمردان، شیرزنان ایران اسلامی در مقابل فتنه‌ها، نفوذها، زیاده‌خواهی‌ها، طمع‌ورزی‌ها دست‌‌اندازی‌ها و چپاول دارایی‌های مسلمانان و اندیشه‌های ناب اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به صورت سلطه‌گران نواخت و حال این دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی، همچنان با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های موشکی دست زده که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری؛ با پاسخ قاطع، کوبنده، حماسی، فراموش‌نشدنی و اقدام هوشمندانه ملت با بصیرت ایران اسلامی مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حماسۀ حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن نیز خواهند خورد.

وعده ما در قزوین:

جمعه راهپیمایی 22بهمن از ساعت « 30/10صبح » همراه با خروش یکپارچه‌ی ملّت بزرگ وفهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از مسیرهای:

چهار راه ولي عصر ( عج ) ـ خ طالقاني ـ ميدان آزادي ـ مسجدالنبي (ص)

 ميدان مير عماد (دروازه درب كوشك) خ نادري ـ (ميدان آزادي) ـ مسجدالنبي(ص)

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان