۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین زلزله ۲۲ ریشتری در روز راهپیمایی/ ترامپ منتظر پاسخ کوبنده ایرانی‌ها باشد
کد خبر: ۲۳۰۱۵۱ نویسنده: گل عنبر حمزه تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت: ۹:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئولان استان قزوین درباره ۲۲ بهمن چه گفتند؟

زلزله ۲۲ ریشتری در روز راهپیمایی/ ترامپ منتظر پاسخ کوبنده ایرانی‌ها باشد

سالروز تاریخی ۲۲ بهمن یکبار دیگر مردم آگاه و بابصیر ایران برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری در راهپیمایی شرکت می‌کنند و با ایجاد زلزله ۲۲ ریشتری در روز ۲۲ بهمن پایه های استکبار را به لرزه درخواهند آورد و انقلاب اسلامی را برای طلوع ۳۹اُمین سال پیروزیش بیمه می‌کنند.

زلزله ۲۲ ریشتری در روز راهپیمایی/ ترامپ منتظر پاسخ کوبنده ایرانی‌ها باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ،  38 سال از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل می‌گذرد ملت ایران در طول این سال‌ها با تهدیدات، تحریم‌ها و فشارهای مختلفی از سوی دشمنان نظام مواجه بودند که نمونه اخیر آن سخنان و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا است اما مردم ایران همواره در همه شرایط حساس پشتیبان انقلاب و نظام بوده و با حضور پرشور خود عزت و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپيمائي 22 بهمن، نماد حضور مردم در پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌هاي نظام و انقلاب و دستاوردهاي آن است و مردم سراسر ایران اسلامی در چنین روزی با حضور پرشور خود همدلی و همبستگی و حمایت قاطع خود را از انقلاب و رهبری به نمایش می‌گذارند.

مردم استان قزوین نیز همسو با مردم سراسر کشور با حضور وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب، امام شهدا و مقام معظم رهبری، بار دیگر وحدت و اتحاد خود را به نمایش گذاشته و دشمنان را در رسیدن به توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان، ناامید و مایوس خواهند کرد.

در این راستا مسئولین استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین با تاکید بر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از مردم برای حضور گسترده در این روز دعوت کردند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

پیروزی انقلاب در سراسر دنیا بیانگر بیداری اسلامی است که در تمامی کشورهای دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی هر روز طوفنده‌تر از دیروز حرکت کرده و گسترش می‌یابد.
چگونگی آگاهسازی نسل جوان نسبت به آرمان‌های نظام از دستاوردهای انقلاب است و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در ناکارآمد نشان دادن انقلاب، بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی و مقایسه کردن وضعیت کنونی کشور با دوران حکومت پهلوی یکی از موثرترین راه‌هایی است که می‌توان معنای انقلاب را به جوانان تفهیم کرد.
بنابراین من تمام اقشار جامعه را به شرکت در این رفراندوم بزرگ دعوت می‌کنم تا پیام انقلاب به جوانان دنیا منتقل شود.

فریدون همتی، استاندار قزوین:
مردم همیشه ثابت کرده‌اند که در لحظات حساس پشتیبان نظام هستند و از مسئولان در پشتیبانی از انقلاب جلوتر وارد میدان شده‌اند.
در روز 22 بهمن هم مردم استان قزوین با حضور پرشور خود به دشمنان ثابت می‌کنند که هژمونی قدرت پوشالی آنها رو به زوال است.
تمامی دستگاه‌ها باید با همکاری و همراهی یکدیگر تجلی حضور پررنگ مردم در یوم الله 22 بهمن را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین: 
حضور در این راهپیمایی بیعت دوباره با امام راحل، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و قدردانی از زحمات و مبارزات همه افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند با حضور ملت ایران در این راهپیمایی حاصل خواهد شد.
حضور گسترده همه اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی در برابر تهدیدات و اربده کشی‌های قدرت‌های استکباری بخصوص آمریکا و رییس جمهور تازه به دوران رسیده‌اش خواهد بود.
آحاد مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن را از آن خود بدانند چراکه این راهپیمایی عظیم متعلق به هیچ حزب و گروه یا جریان خاصی نیست و مردم استان قزوین نیز هم‌پا با آحاد مردم در سراسر کشور حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن خواهند داشت.

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس: 
علی رغم توطئه‎های مختلفی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است اما هر روز شاهد افزایش تلالو و درخشندگی انقلاب اسلامی در مجامع بین‌المللی هستیم به طوریکه امروز ایران به قدرتی تاثیرگذار در همه عرصه‌های علمی و صنعتی تبدیل شده است.
اکنون نیز با توجه به اینکه در شرایط خاص سیاسی و اقتصادی قرار گرفته‌ایم باید با حفظ اتحاد و تقویت بصیرت در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اعتلای کشور قدم برداریم.
با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید به گوش جهانیان برسانیم که نظام ما بر پایه ارزش‌های دینی و الهی استوار است.
حضور فعال مردم در دهه اجرای برنامه‌های دهه فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوستگی عمیق بین مردم و نظام را به رخ دشمنان کشیده و نشان می‌دهد که مشکلات درونی نمی‌تواند خللی در این انسجام و اتحاد به وجود آورد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس:
بی‌بدیل‌ترین و بی‌نظیرترین پشتوانه حاکمیت، ملت هستند یعنی با وجود همه توان و قدرت نظامی اگر حمایت ملت از حاکمیت نباشد همه چیز با مشکل مواجه می‌شود.
مردم ما در صحنه بوده و آگاهی و بصیرت دارند و به ارزش حضورشان برای اینکه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و پاسخ فهیمانه سیاسی به رجزخوانی سیاسی استکبار جهانی و غرب و در رآس آنها حاکمیت آمریکا و رئیس جمهور آن یعنی ترامپ دهند، واقف هستند.
طبیعتا صرفنظر از همه کاستی‌ها و مشکلات، مردم به اصل حاکمیت و نظام و پیروی از مقام معظم رهبری پایبند هستند و از دولت مردمی خود که در مسیر خدمت به ملت تلاش می‌کند، حمایت می‌کنند.
بر این اساس به مثابه سال‌های گذشته و دوران انقلاب، مردم در صحنه خواهند بود و دنیا بار دیگر جلوه اقتدار و شکوه بی‌بدیل و بی نظیر حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن خواهد دید همچنین ملت ایران پاسخ کوبنده خود را به اینکه استقلال آزادی جمهوری اسلامی جزء عهدهای ناگستنی ماست به ملثه حضور خواهند گذاشت.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:
سالروز تاریخی 22 بهمن یکبار دیگر مردم آگاه و بابصیر ایران برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری در راهپیمایی شرکت می‌کنند و با ایجاد زلزله 22 ریشتری در روز 22 بهمن پایه های استکبار را به لرزه درخواهند آورد و انقلاب اسلامی را برای طلوع 39اُمین سال پیروزیش بیمه می‌کنند.
رمز ماندگاری و حفظ این انقلاب برای همیشه وحدت کلمه است که مردم قزوین نیز به همراه همه هم‌وطنان خود در سراسر کشور لبیک گوی امر رهبری خواهند شد.

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:
یکی از ارکان نظام، مردم هستند زیرا انقلاب با حضور مردم به پیروزی رسیده و تا به امروز نیز بسیاری از مشکلات سخت و دشوار با حضور همیشه در صحنه آنها حل شده است از این پس نیز حضور آحاد جامعه یکی از ضرورت‌هاست.
شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب افزایش اقتدار و عزت نظام خواهد بود البته ملت ایران مردمی هوشمند و بابصیرت هستند و با وجود همه مشکلات و تبلیغات منفی دشمنان امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد اجتماع باشکوه توده‌های مختلف مردم خواهیم بود.

آیت الله محمدی تاکندی استاد حوزه علمیه قزوین:
انقلاب اسلامی ایران، نعمت بزرگی بود که امام راحل به ما مرحمت کرد و دست اسرائیل و آمریکا و پهلوی‌ها از مملکت ما کوتاه شد و ملت ایران به لطف پروردگار متعال نعمت آزادی را چشیدند حال عقل و دین حکم می‌کند که قدر این نعمتی که بدست آوردیم بدانیم.
یکی از راه‌های حفظ انقلاب مسئله ۲۲ بهمن است و همانگونه که مردم در قدردانی از مرحوم هاشمی رفسنجانی با آن عظمت در مراسم تشییع او شرکت کردند باید هزاران برابر بالاتر از آن اجتماع را در شکرگذاری از خدای بزرگ که نعمت بزرگ انقلاب را به ما ارزانی داشته در روز ۲۲ بهمن شاهد باشیم.

رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین:
شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف الهی و وظیفه شرعی است هر ایرانی مسلمانی باید در راهپیمایی شرکت کند بنابراین محکمتر از گذشته در این مسیر گام برخواهیم داشت.
همیشه پیرو ولایت و خط رهبری بودیم و خواهیم بود و همیشه تابع فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و ازایشان حمایت همه جانبه خواهیم داشت و تا آنچه توان داریم از هیچ کوششی در دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام دریغ نخواهیم کرد.
امسال نیز مطمئنا یکی از بهترین و باشکوه‌ترین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین:
هرسال باید با حضور فعال مردم بر عظمت حضور و شکوه ۲۲ بهمن افزوده شود امسال با توجه به رجزخوانی و یاوه گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا اقتضاء می‌کند که همه ملت شریف و اقشار و آحاد جامعه با حضور پرشور و باشکوه خود مشت محکمی بر دهان رئیس جمهور یاوه گوی آمریکا بزنند.
نماد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید برای جهانیان شگفت آور باشد لذا از همه همشهریان عزیز درخواست می‌کنم که فعالانه از ساعت ۱۰ صبح در راهپیمایی حضور پیدا کرده و با شرکت در نماز جمعه به مراسم شکوه بیشتری ببخشند.

علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین:
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری در قیاس با ۳۸ ساله گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و اجتناب ناپذیر است.
برای نشان دادن اتحاد و انسجام و همبستگی ملت ایران به جهانیان حضور تک تک آحاد مردم در این صحنه ملی از ضروریات است.
ترامپ همانطور که مسئولان کشوری بیان کردند فردی کم تجربه است و حضور پرشور مردم در روز ۲۲ بهمن پاسخ محکم و قاطعی به یاوه گویی‌های ترامپ و دیگران خواهد بود.

اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:
اساسا جمهوری اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و این یک اصل فراموش نشدنی است، پس از پیروزی انقلاب نیز بلافاصله جنگ ۸ ساله بر کشور ما تحمیل شد که اگر حضور تمام عیار مردم نبود به نتیجه مطلوب نمی‌رسید.
در عرصه‌های مختلف، مردم نشان داده‌اند که با دولتمردان و مدیران کشور هم‌سو هستند اکنون بیش از هر زمان دیگر برای نیل به وحدت کلمه که مد نظر امام راحل بود نیاز به اتحاد و یکپارچگی است به ویژه با توجه به تصمیمات ترامپ، نیاز به همبستگی، بیشتر احساس می‌شود و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان ترامپ و‌ امثال ترامپ‌ها است که برای جمهوری اسلامی خواب‌ بد دیده‌اند.

علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین: 
یوم‌الله ۲۲ بهمن از اهمیت فراوانی برخوردار است و در این خصوص مطالب و حرف و سخن زیادی گفته شده است.
در اوضاع حساس کنونی ایران و منطقه و به ویژه اینکه سردمدار استکبار، خط و نشان‌هایی برای ملت شریف ایران کشیده‌اند فکر می‌کنم آن تکلیف را مضاعف می‌کند که باشور و اشتیاقی که مردم دارند در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت کنند و با حضور بانشاط خود این پیام را به جهانیان منتقل کنند که ملت ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد و استکبار خواب عقب نشینی را به گور خواهد برد.

مهدی نجاتی آتانی رئیس سازمان بسیج اساتید استان قزوین: 
با بررسی ریشه‌ای متوجه می‌شویم که انقلاب ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌های مطرح جهان، یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌هاست که طی 38 سال گذشته با توطئه‌ها و دشمنی‌های متعددی روبرو بوده و با وجود همه تحریم‌ها و فشارها هیچ وقفه‌ای در مسیرش ایجاد نشده است و همچنان در مسیر خود حرکت کرده است.
یکی از علل اصلی این امر، پشتیبانی و حضور توده‌های مردم است که در عرصه‌های مختلف در راستای دفاع از انقلاب، آرمان‌های امام و رهبری حضور چشمگیری داشتند.
امروز نیز با توجه به دشمنی‌های آشکار آمریکا و اسرائیل، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، باعث بیمه شدن انقلاب در برابر این تهدیدات می‌شود زیرا کشوری که از اتحاد و حمایت مردمی برخوردار باشد از هر آسیبی مصون می‌ماند.

روح الله عباسپور نماینده سابق استان قزوین:
انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین حادثه تاریخی بود که در عرصه بین المللی رخ داد وبه لطف خدا دستاورد بسیار زیادی در داخل و خارج ما بدست آوریم.
ما به واسطه انقلاب در عرصه بین المللی عزت، کرامت و بالندگی به دست آوردیم به طوریکه امروز مسائل منطقه‌ای بدون حضور ایران اسلامی حل شدنی نیست لذا باید بدانیم ما در این انقلاب، استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش‌ها مدیون حضرت امام، رهبری و شهدا هستیم.
امروز وظیفه داریم همانطور که با شهدا میثاق بستیم که تا آخرین قطره خونمان از اهداف ایثارگری آنها دفاع کنیم امروز هم وظیفه داریم تا در 22 بهمن حضور باشکوه و باعظمت و یکپارچه ای را مردم در سراسر کشور داشته باشند تا دشمنان انقلاب اسلامی بدانند مردم مثل روزهای آغازین انقلاب برای حفظ و حراست از کیان انقلاب از همه هستی خود می‌گذرند تا انقلاب پایدار باقی بماند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
ایام مبارک دهه فجر، دهه پیروزی، دهه رسیدن به اوج بلندی و قدرت و دهه نجات از ظلمت و استثمار است. در طلیعه‌‌ روزهای‌ درخشان‌ فجر از همه‌ چیز شایسته‌تر تکریم‌ شهیدان‌ و خضوع‌ در برابر روح‌ فداکار آنهاست‌.
همه آحاد مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه مصادف با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشان خواهند داد که اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور همواره مورد توجه همگان است.
حضور در این راهپیمایی یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است و آحاد مردم استان با حضور خود در راهپیمایی، اتحاد، یکپارجگی، همدلی و همزبانی دولت و ملت را به جهانیان نشان خواهند داد.

جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین:
خورشید سی و هشتمین بهار پرطراوت استقلال آزادی در حالی در سرزمین "اسلام ناب محمدی" طلوع می‌کند که جهانیان و مستکبران، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت عاشق رسول الله (ص) شده است.
قطع یقین همه این افتخارات، با لطف خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبری‌های حکیمانه، مدبرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران و مسئولان پدید آمده است.
در پایان با اعلام حضور پرشور کارکنان این دستگاه در راهپیمایی 22 بهمن، از دیگر اقشار مردم مومن و خداجوی درخواست می‌کنم تا با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز جمعه، بار دیگر عزم و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.


انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان