۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید خط بطلان کشید/ مدیران اسیر پست و مقام کنار گذاشته شوند
کد خبر: ۲۲۹۴۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بذرپاش:

روی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید خط بطلان کشید/ مدیران اسیر پست و مقام کنار گذاشته شوند

بذرپاش عنوان کرد: آدم‌های خسته، بریده، اسیر پست و مقام، اسیر دنیا و اشرافی گر باید برای کارآمدی نظام کنار کشیده شوند تا افراد کارآمد مسیر نورانی این انقلاب را دنبال کنند.

روی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید خط بطلان کشید/ مدیران اسیر پست و مقام کنار گذاشته شوند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: راه علاج حل مشکلات کشور زدودن القای « ما نمی‌توانیم » از بدنه مدیریت است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در ادامه مسیر حرکت انبیاء، امامان معصوم و صالحان قرار دارد و فرمان ماشین انقلاب بدست با کفایت حضرت رهبری است و ایشان به بهترین نحو می‌دانند که چگونه این ماشین را در مسیر حرکت هدایت کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: هم اکنون عده‌ای مردد و خسته با محافظه کاری آویزان این انقلاب هستند و برخی هم می‌خواهند این ماشین به مقصد نرسد و با دشمنی خود در حال کم کردن توان ماشین انقلاب هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس نهم با نقد عملکرد برخی مدیران اصولگرا و اصلاح طلب گفت: باید روی اصلاح طلبی و اصولگرایی خط بطلان کشید و از حجاب این عناوین بیرون رفت؛ زیرا این گروه‌ها فقط حرف زده اند و با رفتار خود باعث بدبینی مردم شده اند.

وی ادامه داد: امروز جریان مومن به انقلاب وظیفه اش این است که با آرمانگرایی واقع بینانه، نه انتزاعی برحسب تامین نیازها جامعه در این مسیر حرکت نماید.

بذرپاش با تاکید بر اینکه ترامپ و 16 نسل پس از ترامپ هم نمی‌توانند، تهدید ی برای انقلاب باشند؛ تصریح کرد: اما اگر روحیه قاجاری یا قجری و رواج القای ما نمی‌توانیم در بین جوانان و مردم پذیرفته شود کار انقلاب تمام است و ما نباید این موضوع را ساده بگیریم؛ زیرا در سند سرنگونی نظام جمهوری اسلامی نیز القای « ما نمی‌توانیم » وجود دارد.

دشمن روی بحث موشکی ما متمرکز شده است
نماینده سابق مجلس در ادامه با تشریح تصمیات هسته ای کشور در برجام گفت: مسئله هسته ای را نباید ساده گرفت؛ زیرا اینطور نبود که جان کری با ظریف در حال پسته خوردن تصمیم گیری کرده باشند؛ بلکه 50 اندیشکده آمریکایی همزمان کار می‌کردند و به مذاکره کنندگان مقابل ایران مشاوره می‌دادند.

وی افزود: آیا برای شما جای سئوال نیست چرا با اعمال 11 تحریم مجدد که همگی به معنای لغو برجام است، باز برخی‌ها خوشحال هستند و چرا دانشمندان هسته ای ما را به یک هشتم کاهش دادند؟

این کارشناس سیاسی ادامه داد: سیاست استکبار جهانی این است که آرام آرام کشور را از علم هسته ای تهی کنند، علم هسته ای زنجیره ای از فعالیت‌های افرادی مانند شهید احمدی روشن‌ها بود؛ اینطور نیست که با فشار دادن یک کلید دوباره برگردیم به حالت قبل، این شدنی نیست.

بذرپاش اضافه کرد: بعد از مسئله هسته ای دومین مسئله بازدارنده برای دشمن مسائل موشکی‌ ماست، که دشمن روی آن متمرکز شده است و اگر روحیه انقلابی خود را از دست بدهیم قطعا به مشکل خواهیم خورد.

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه 254 شبکه فارسی ماهواره ای در حال فعالیت هستند و صدای خود را به گوش مردم ایران می‌رسانند؛ اما ما هنوز در کشورهای اسلامی همسایه خود قادر به رساندن پیام انقلاب نیستیم؛ علی رغم تصویب چند باره بودجه برای فرستادن ماهواره به فضا؛ اما دست‌هایی در داخل نمی‌گذارند این کار انجام شود.

بذرپاش در پایان گفت: آدم‌های خسته، بریده، اسیر پست و مقام، اسیر دنیا و اشرافی گر باید برای کارآمدی نظام کنار کشیده شوند تا افراد کارآمد مسیر نورانی این انقلاب را دنبال کنند.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان