۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی معرفی شد
کد خبر: ۲۲۷۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۵ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در مراسم تکریم و معارفه؛

رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، جعفر سپهریان به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی معرفی شد.

رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، در مراسم تکریم و معارفه، از زحمات پرویز اله بخشی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی تقدیر و جعفر سپهریان به عنوان رئیس جدید، سکان هدایت این اداره را در دست گرفت.

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی با حضور جمع کثیری از مسئولان آموزش و پرورش استان و فرهنگیان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش طارم سفلی برگزار شد.

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات و عملکرد پرویز اله بخشی، با اشاره به بومی بودن رئیس سابق و رئیس جدید آموزش و پرورش طارم سفلی، همدلی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمانی و به ویژه بکارگیری ظرفیت‌های برون سازمانی را از عوامل راهگشا و تسهیل‌گر در مدیریت آموزش و پرورش دانست.

وی در ادامه اظهار کرد: مدرسه اردوگاه دانایی است و همه نگاه‌ها باید معطوف به مدارس باشد، چرا که تمامی اتفاقات و تغییرات تربیتی و آموزشی در مدارس متجلی می‌شوند و بر همین اساس باید با ایجاد تعامل سازنده به دنبال احیا و تقویت زنجیره‌های ارتباط اولیاء و مربیان و تمامی مسئولان بخشی و حتی استانی باشیم تا با تلاشی فراگیر و عزمی عمومی موجب تغییرات متعالی در نظام آموزش و پرورش شویم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان قزوین با تمجید از سوابق کاری جعفر سپهریان وی را فردی پیگیر، کاردان و پرتلاش معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد که با حضور وی در منطقه فعالیت‌ها آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی مترقی‌تر و بهتر از قبل دنبال شود.

در ادامه پرویز اله بخشی پس از ایراد سخنانی از حمایت‌ها و همکاری‌های ادارات و بخشداری طارم سفلی و همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تجلیل و قدردانی کرد.

وی ضمن تشریح فعالیت و عملکرد آموزش و پرورش طارم سفلی، بیان کرد: خداوند را شاکرم که فرصتی دست داد تا در خدمت مردم، دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه طارم سفلی باشم و از تمامی فرهنگیان و همه آحاد مردم منطقه طلب حلالیت می‌نمایم.

جعفر سپهریان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی نیز طی سخنانی گفت: سالهاست دغدغه منطقه طارم را داشته و دارم و همیشه سعی و تلاشم بر این بوده که گامی مثبت برای ترقی این منطقه بردارم و حال که به یاری پروردگار متعال فرصتی ایجاد شده، امیدوارم با یاری خداوند منان و حمایت‌های تمامی دوستان و مسئولان بتوانیم در مسیر تعالی و رشد فرزندان و مردم طارم سفلی بویژه در بخش آموزش و پرورش برداریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

عباس رجبی / ۲۴ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

جناب آقای سپهریان انتصاب شایسته ی جنابعالی را به عنوان مدیر آموزش وپرورش طارم و انتخاب شایسته ی جناب آقای قاسمی کیا به عنوان معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه ی طارم توسط جنابعالی را تبریک عرض می نمایم.عباس رجبی(مدیریت دبستان شهیدشیردل عبدالهی قزوین)
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان