۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آزادراه قزوین - بوئین زهرا به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است
کد خبر: ۲۲۵۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

آزادراه قزوین - بوئین زهرا به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ابراز کرد: آزاد راه قزوین - بویین زهرا و ساوه به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مقرر است به روش "BOT" این عملیات انجام شود تا هیچ هزینه‌ای برای استان نداشته باشد.

آزادراه قزوین - بوئین زهرا به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است
مسعود حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

وی عنوان کرد: آزاد راه قزوین - بویین زهرا و ساوه به 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مقرر است به روش "BOT" این عملیات انجام شود تا هیچ هزینه‌ای برای استان نداشته باشد. 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه این طرح طی دوره سه ساله به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: تکمیل محور بویین زهرا به ساوه، محور آوج و تکمیل شبکه آزاد راهی از جمله کارهایی است که می‌تواند به روان سازی تردد در محورهای استان کمک کند.

حق‌لطفی ابراز کرد: با تکمیل طرح‌های نیمه تمام، حلقه رینگ محورهای مواصلاتی استان به پایان می‌رسد، که پس از آن کمربندی جنوب تهران چرخه این محور را تکمیل می‌کند.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان با بیان اینکه تکمیل این طرح‌ها به اقتصاد استان کمک می‌کند، بیان کرد: توسعه متوازن شهری و بازآفرینی شهرها در اولویت برنامه‌های راه ‌و شهرسازی استان قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ساخت و ساز فضاهای شهری بازآفرینی و احیا بافت شهرها با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دنبال می شود و با همکاری دستگاه‌های متولی تلاش می کنیم برنامه‌های پیش بینی شده عملیاتی شود.

گفتنی است؛ چندی پیش مسعود حق لطفی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد، پیش از این حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بود که طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب گردید.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

ولی اله حسین زاد خبرنگار / ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

سلام اقای حق لطفی بالاخره پاسخ ندادند که ملاک و معیار انتخاب پروژه ها در اداره کل راه و شهرسازی استان چه می باشد چرا با وجود پروژه نیمه تمام دانسفهان به سه راهی رحیم اباد اجرای دهنه دوم غیر ضرور پل شاه عباسی را در محور بوئین زهرا به دانسفهان را اجرا کردند سئوال ما شفاف است اما پاسخ شما همیشه مبهم بوده است
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان