۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قاتل قزوینی اعدام شد
کد خبر: ۲۲۳۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت: ۱۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

قاتل قزوینی اعدام شد

دادستان قزوین عنوان کرد: مردی که همسر ۳۰ ساله خود را به قتل رسانده بود، اعدام شد.

قاتل قزوینی اعدام شد
حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص اعدام امروز(چهارشنبه) گفت: براساس گزارش کلانتری 12 بازار اوایل سال 91 خانمی 30 ساله به دلیل خوردن قرص به بیمارستان بوعلی منتقل شده بود و طبق اعلام نظر پزشکان بیمارستان قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد.

وی در ادامه افزود: در هنگام انتقال به بیمارستان آثار کبودی زیادی روی دست‌ها و پاها و بدن متوفی مشهود بود و نامبرده توسط برادر شوهر و مادر شوهر خود به بیمارستان منتقل شد و شوهر متوفی متواری شده بود.

این مسئول ادامه داد: پدر متوفی اعلام کرده بود که دخترش با ب.ک ازدواج می‌کند و شش ماه بعد به علت اعتیاد همسرش از وی طلاق می‌گیرد؛ این خانم 30 ساله نیز گرفتار اعتیاد شده بود که پس از جدایی اعتیاد را ترک کرده بود و دوباره با ب.ک که همچنان معتاد بود، ازدواج کرد.

وی گفت: مامورین همسر مقتول را در حالی که مواد مخدر مصرف کرده و در حال انتقال به بیمارستان بوده دستگیر می‌کنند.

صادقی نیارکی تشریح کرد: قاتل در خصوص نحوه قتل می‌گوید که روز حادثه خواب بودم که متوجه شدم همسرم از خانه خارج شده بعد از آمدن او مشاجره کردیم و من دست و پای او را بستم و با دست به صورت و سایر اعضای بدنش زدم و با دسته چاقو و شیلنگ به پشتش ضربه زدم و با دستم گلویش را فشار که حالش رفته رفته بدتر شد و من با مادرم تماس گرفتم تا او را به بیمارستان برسانند.

وی اذعان کرد: پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال و پزشکی قانونی علت فوت را به دلیل ضربات متعدد بر نواحی مختلف بدن و تورم مغز اعلام می‌کند.

دادستان قزوین گفت: پس از بررسی‌های لازم دفاعیات متهم و وکیل او مردود شناخته شد و دادگاه رای به قصاص نفس نامبرده را ( با احتساب تفاضل دیه کامل مرد مسلمان )صادر کرد که صبح امروز(چهارشنبه) این حکم به اجرا درآمد.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان