۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بیمه‌ها در موقع نیاز مردم از خدماتی که وعده کرده‌اند، دریغ نکنند
کد خبر: ۲۲۳۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

بیمه‌ها در موقع نیاز مردم از خدماتی که وعده کرده‌اند، دریغ نکنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بیمه‌ها همان‌گونه که از مردم پول دریافت می‌کنند تا به آنها خدمات ارائه کنند باید در موقع نیاز مردم از خدماتی که وعده کرده‌اند، دریغ نکنند.

بیمه‌ها در موقع نیاز مردم از خدماتی که وعده کرده‌اند، دریغ نکنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ،  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(سه‌شنبه) در دیدار محمدرضا رستمی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار کرد: اصل حرکت جمهوری اسلامی در حمایت از کشاورزان و کارگران است که این امر برخواسته از نگاه دینی است.
وی تصریح کرد: نگاه اسلام به کارگران، نگاهی معنوی و الهی است و در نگاه دین اسلام کسی که عمری را در خدمت تولید قرار می‌گیرد باید در دوران کهولت و پیری از نظر مالی تأمین باشد و هیچ‌گاه دستش پیش کسی دراز نشود.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند بارها بر حفظ کرامت انسان ها تأکید کرده است و یکی از برکات حمایت از استقلال کشاورزان و کارگران حفظ کرامت آن‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: بیمه‌ها همان‌گونه که از مردم پول دریافت می‌کنند تا به آن‌ها خدمات ارائه کنند باید در موقع نیاز مردم از خدماتی که وعده کرده‌اند دریغ نکنند.

رستمی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور هم در ابتدای این دیدار اظهار کرد: کشاورزان، روستاییان و عشایر در کشور هیچ کارفرمایی نداشتند و به همین دلیل این صندوق برای حمایت از این سه قشر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: خط مقدم تولید ما در روستاها قرار دارد و اگر از آن‌ها حمایت کنیم مشکل مهاجرت روستاییان به شهرها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان