۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تجلیل از نایب قهرمان جهان با پتو!
کد خبر: ۲۲۳۰۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

توسط مسئولان ورزش تاکستان صورت گرفت؛

تجلیل از نایب قهرمان جهان با پتو!

عضو تیم ملی کامپوند مردان که در رقابت‌های جام جهانی شانگ‌های چین، توسط مسئولان ورزش شهرستان تاکستان با یک پتو مورد تجلیل قرار گرفت.

تجلیل از نایب قهرمان جهان با پتو!
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، یاسر عمویی عضو تیم ملی کامپوند مردان که در رقابت‌های جام جهانی شانگ‌های چین، کاپ آسیایی تایلند و قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره، طلا و برنز شده بود، توسط مسئولان ورزش شهرستان تاکستان با یک پتو مورد تجلیل قرار گرفت.

هر چند قرار بود از یاسر عموئی، عضو تیم ملی کامپوند مردان که برای اولین‌بار در رقابت‌های جام جهانی شانگ‌های چین، کاپ آسیایی تایلند و قهرمانی آسیا در سال 2015 موفق به کسب مدال نقره، طلا و برنز این رقابت‌ها شده بود با دادن قطعه زمینی معادل 40 تا 50 میلیون تومان تجلیل ویژه‌ای از سوی مسئولان ورزش شهرستان تاکستان با حضور فرماندار، نمایندگان و مسوولان شورای شهر این شهرستان، شود، اما در کمال ناباوری این پاداش تنها با دادن یک پتو به این کماندار خلاصه شد.

عموئی می‌گوید؛ واقعا از این که مسئولان شهرستان تاکستان با دادن چنین پاداشی از کماندار خود تجلیل به عمل می‌آورند، جای تاسف دارد و با این کار انگیزه ورزشکار را از بین می‌برند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان