۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مسئولان استان بجای ترمیم تیم اقتصادی به جابجایی‌های سیاسی مشغولند/ در منشور حقوق شهروندی دولت، مردم نامحرمند
کد خبر: ۲۲۳۰۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قزوین:

مسئولان استان بجای ترمیم تیم اقتصادی به جابجایی‌های سیاسی مشغولند/ در منشور حقوق شهروندی دولت، مردم نامحرمند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قزوین عنوان کرد: چرا در این دولت که شعار خود را احترام به آزادی و دانایی مردم می‌داند و منشور حقوق شهروندی منتشر می‌کند مردم همیشه نامحرم هستند و اکثر قراردادهای ده و پانزده ساله ما با کشورهای اجنبی محرمانه بسته می‌شود؟

مسئولان استان بجای ترمیم تیم اقتصادی به جابجایی‌های سیاسی مشغولند/ در منشور حقوق شهروندی دولت، مردم نامحرمند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، محمدرضا محقق دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته قزوین گفت: 9 دی ، جواب ابلهانی است که فکر می‌کردند ایران گرجستان است و می‌توانند با انقلاب رنگی پرچم صاحب الزمان را پایین بکشند.

وی در ادامه افزود: از نظر مردم انقلابی مسئله حصر فقط با اعدام سران فتنه ای حل خواهد شد که خیال خام وطن فروشی، انها را مست و لایعقل کرده است.

این مسئول با بیان اینکه آیا این مردم حق ندارند بدانند چه بر سر مذاکرات آمده است، عنوان کرد: چرا در این دولت که شعار خود را احترام به آزادی و دانایی مردم می‌داند و منشور حقوق شهروندی منتشر می‌کند مردم همیشه نامحرم هستند و اکثر قراردادهای ده و پانزده ساله ما با کشورهای اجنبی محرمانه بسته می‌شود؟

وی ادامه داد: چرا جناب اقای ظریف فقط در جلسه خصوصی حرف از اشتباه استراتژیک در اعتماد به امریکا می‌زند ایا این مردم حق ندارند بدانند تنها اقدام دولت در این چند ساله، چرا به دنیا نیامده توسط کنگره سر بریده شد؟ ما در ارتباط با دشمن بازی برد برد نداریم؛ نمی‌شود هم حسین (ع)پیروز باشد هم یزید.

متاسفانه فتنه گران در دانشگاه‌ها به کار گرفته شده‌اند
محقق عنوان کرد: امروز نه تنها چرخ هسته ای، بلکه چرخ اشتغال، چرخ توسعه، چرخ کشاورزی، چرخ مسکن، چرخ صنعت، چرخ محیط زیست، چرخ بهداشت، بلکه چرخ زندگی و معیشت مردم هم از کار افتاده است و نه سانتریفیوژها می‌چرخند و نه چرخه زندگی مردم و مایه سرشماری، این است.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولین استان به جای ترمیم مدیران تیم اقتصادی دست به تغییر در تیم سیاسی می‌زنند و حتی در دانشگاه‌ها هر روز شاهد هستیم که نیروهای ارزشی به کنار گذاشته می‌شوند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پایان گفت: متاسفانه کسانی که در فتنه سال هشتاد و هشت نقش افرینی کرده اند در قالب استاد و دانشجو و کارمند و هیئت علمی دوباره به ساحت مقدس دانشگاه قدم گذاشته اند و گویی بوی انتخابات، دوباره فکر فتنه انگیزی را در سر برخی خواص دنیاگرای از خدا بی خبر انداخته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان