۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دومینوی بیکاری و تعطیلی خطوط تولید در قزوین ادامه دارد
کد خبر: ۲۲۳۰۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

اخراج تعدادی از کارگران سپهرالکتریک؛

دومینوی بیکاری و تعطیلی خطوط تولید در قزوین ادامه دارد

یکی از کارگران اخراجی سپهرالکتریک خبر از اخراج تعداد قابل توجهی از کارگران باسابقه شاغل در این شرکت و کاهش تولیدات این واحد صنعتی می‌دهد.

دومینوی بیکاری و تعطیلی خطوط تولید در قزوین ادامه دارد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، یکی از کارگران اخراجی شرکت سپهرالکتریک در قزوین خبر از اخراج نزدیک به نیمی از کارگران باسابقه شاغل در این شرکت و کاهش تولیدات این واحد صنعتی در یک سال گذشته می‌دهد.

وی که نامش به امانت محفوظ است، می‌گوید: کارگرانی که بیش از پنج سال سابقه کار در این شرکت را داشتند به این بهانه که تولیدات سپهرالکتریک کاهش یافته است، از این واحد تولیدی اخراج شده‌اند.

این اخراجی که خود را مستأجر و دارای زن و فرزند معرفی می‌کند، می‌افزاید: کارگران برای بازی‌های تیم والیبال سپهرالکتریک به اجبار عازم ورزشگاه‌ها می‌شوند و از افتخارآفرینی آن به ظاهر به وجد می‌آیند اما امروز با اخراج ما و بیکار شدنمان نه کسی از مسئولان به اجبار ناراحت می‌شود و نه کسی خم به ابرو می‌آورد.

سپهرالکتریک در سال 95 با اهدای لوحی از سوی نعمت‌زاده وزیر صنعت به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شده است و در وبسایت آن این واحد تولیدی اینچنین تعریف شده است: شرکت سپهرالکتریک در سال 1359 به منظور تولید انواع لوازم خانگی، کارخانه‌ای در شهر صنعتی البرز قزوین احداث شد.

اکنون با گذشت سال‌ها تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی و با توسعه وسعت کارخانه در حال تولید انواع محصولات از قبیل کولر آبی، بخاری گازی، آبگرمکن‌های مخزنی گازی و برقی و انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و به بهره‌برداری رسیدن خط مونتاژ اجاق گاز صفحه‌ای افتخاری عظیم در عرصه صنعت میهن ایران اسلامی می‌باشد.

امید است که باعنایت حق تعالی و یاری دست اندرکاران صنعت و با بهره‌گیری از دانش مدیریتی والایی که برخوردار است عامل موثری در گردش چرخ اقتصاد کشور و منطقه و اشتغال‌زایی و افزایش و ارتقای حجم صادرات کشور شود.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان