۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حامیان ترور "شهید چگینی" در فتنه ۸۸ نقش بسزایی داشتند
کد خبر: ۲۲۲۸۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

دوست و همرزم شهید"قدرت الله چگینی":

حامیان ترور "شهید چگینی" در فتنه ۸۸ نقش بسزایی داشتند

دوست و همرزم شهید"قدرت الله چگینی" در ادامه با اشاره به حوادث سال ۸۸ تصریح کرد: عاملان فتنه سال ۸۸ باید شناخته شوند، دست نشانده‌های ماجرای ترور شهید چگینی در فتنه ۸۸ نقش بسزایی داشتند و با مصادره اموال بیت‌المال کسب مال کردند.

حامیان ترور "شهید چگینی" در فتنه ۸۸ نقش بسزایی داشتند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ عبدالرزاقی دوست شهید "قدرت الله چگینی" پیش ازظهر امروز(پنج شنبه) در آیین اختتامیه جشنواره "قدرت قلم" در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی درباره ویژگی‌های شهید چگینی اظهار کرد: این شهید بزرگوار فردی خودساخته، آگاه به زمان، دشمن شناس و ساده زیست بود.
وی در ادامه افزود: خداوند به شهید چگینی استعداد قلم عطا کرده بود و با تسلط به زبان عربی، مفاهیم قرآن کریم را خوبی درک می‌کرد؛ به دلیل وجود همین ویژگی‌ها، اطرافیان وی احترام خاصی برای او قائل بودند.
عبدالرزاقی با اشاره به جاذبه گروهک منافقین در ابتدای انقلاب اذعان کرد: اگر در دوره جوانی با شهید چگینی آشنا نمی‌شدم، شاید به گروهک منافقین پیوند می‌خوردم و سرنوشت نامعلومی را برای خود رقم زده بودم.
وی در مورد اتهاماتی که در اوایل انقلاب به شهید چگینی نسبت داده می‌شد، گفت: شهید چگینی در پیروزی انقلاب نقش تعیین کننده ای داشت و پس از آن عده ای تلاش کردند چهره‌ ارزشی وی را بد جلوه دهند.

همرزم شهید چگینی ادامه داد: مخالفان شهید چگینی با تبلیغات گسترده خود وی را فردی ضدانقلاب معرفی می‌کردند و او را وابسته به گروهک منافقین می‌دانستند و خواستار اعدام شهید چگینی بودند؛ در حالی که همان افراد جاه طلب با کمک منافقین، شهید چگینی را ترور کردند.
وی در ادامه با اشاره به حوادث سال 88 تصریح کرد: عاملان فتنه سال 88 باید شناخته شوند، دست نشانده‌های ماجرای ترور شهید چگینی در فتنه 88 نقش بسزایی داشتند و با مصادره اموال بیت‌المال کسب مال کردند.
عبدالرزاقی از شاعران حاضر در مراسم تجلیل کرد و گفت: نویسندگان، اهل قلم و معلمان موظف هستند با تحقیق بر مسائل استان، افرادی مانند شهید چگینی را شناخته و وی را به جوانان و نوجوانان معرفی کنند.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان