۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راه اندازی سامانه "معبر" برای طرح مشکلات مناسب سازی معابر
کد خبر: ۲۲۲۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۶ ساعت: ۷:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خبر داد:

راه اندازی سامانه "معبر" برای طرح مشکلات مناسب سازی معابر

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به "سامانه معبر" مشکلات مربوط به مناسب سازی معابر و اماکن عمومی را به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گزارش دهند.

راه اندازی سامانه "معبر" برای طرح مشکلات مناسب سازی معابر
علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به راه‌اندازی سامانه طرح مشکلات شهروندان درباره مناسب سازی اظهار کرد: سامانه معبر، سامانه‌ای پیامکی است که به منظور دریافت و پیگیری مشکلات هم میهنان در زمینه مناسب سازی اماکن و معابر در سراسر کشور ایجاد شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات شهروندان در ارتباط با مناسب سازی معابر و اماکن عمومی از طریق سامانه معبر افزود: شهروندان می‌توانند مشکلات مربوط به مناسب‌سازی معابر و امکان عمومی استان را از طریق شماره پیامکی 3000012322 (سامانه معبر) به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گزارش دهند.

وارثی اذعان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند از این پس مراتب شکایات و مشکلات خود را صرفا در این خصوص با ارسال پیامک که شامل شرح مشکل، نام منطقه یا محله، شهرستان، استان، دستگاه اجرایی مربوطه به دبیرخانه اعلام نمایند.

وارثی عنوان کرد: دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور محل دریافت و ارجاع پیام‌های واصله می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: پیام‌های واصله حداکثر 72 ساعت پس از دریافت و بازبینی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از بررسی و تشخیص ارتباط موضوع، مراتب به دبیرخانه‌های استانی یا دستگاه‌های اجرایی مربوطه در سطح ملی ارجاع می‌شود.

وارثی خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد همچنین موظف به جمع آمار و عملکرد استان‌ها در خصوص پیام‌های ارجاعی پیگیری در سطح ملی و تهیه آمار نهایی عملکرد جهت ارجاع به مسئولین ارشد کشوری می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: جمع‌آوری آمار تحلیلی شامل مشکلات گزارش شده و اقدامات صورت گرفته، دستگاه‌های دارای بیشترین تعداد مشکلات، دستگاه‌هایی که بیشترین همکاری را در رفع نواقص داشتند و همچنین دستگاه‌هایی که کمترین همکاری را در رفع نواقص داشتند، خواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان