علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی
صبح قزوین با اشاره به راهاندازی سامانه طرح مشکلات شهروندان درباره مناسب سازی اظهار کرد: سامانه معبر، سامانهای پیامکی است که به منظور دریافت و پیگیری مشکلات هم میهنان در زمینه مناسب سازی اماکن و معابر در سراسر کشور ایجاد شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات شهروندان در ارتباط با مناسب سازی معابر و اماکن عمومی از طریق سامانه معبر افزود: شهروندان میتوانند مشکلات مربوط به مناسبسازی معابر و امکان عمومی استان را از طریق شماره پیامکی 3000012322 (سامانه معبر) به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گزارش دهند.
وارثی اذعان کرد: همشهریان گرامی میتوانند از این پس مراتب شکایات و مشکلات خود را صرفا در این خصوص با ارسال پیامک که شامل شرح مشکل، نام منطقه یا محله، شهرستان، استان، دستگاه اجرایی مربوطه به دبیرخانه اعلام نمایند.
وارثی عنوان کرد: دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور محل دریافت و ارجاع پیامهای واصله میباشد.
وی در ادامه بیان کرد: پیامهای واصله حداکثر 72 ساعت پس از دریافت و بازبینی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از بررسی و تشخیص ارتباط موضوع، مراتب به دبیرخانههای استانی یا دستگاههای اجرایی مربوطه در سطح ملی ارجاع میشود.
وارثی خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد همچنین موظف به جمع آمار و عملکرد استانها در خصوص پیامهای ارجاعی پیگیری در سطح ملی و تهیه آمار نهایی عملکرد جهت ارجاع به مسئولین ارشد کشوری میباشد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: جمعآوری آمار تحلیلی شامل مشکلات گزارش شده و اقدامات صورت گرفته، دستگاههای دارای بیشترین تعداد مشکلات، دستگاههایی که بیشترین همکاری را در رفع نواقص داشتند و همچنین دستگاههایی که کمترین همکاری را در رفع نواقص داشتند، خواهد بود.
انتهای پیام/7003
دیدگاه ها