۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین با اقامه نماز جامعه را از فحشا و منکر حفظ کنیم
کد خبر: ۲۲۲۰۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

با اقامه نماز جامعه را از فحشا و منکر حفظ کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که تنها نماز خواندن جامه را از فحشا و منکر حفظ نمی‌کند، گفت: برای حفظ جامعه از فحشا و منکر باید نماز را اقامه کنیم.

با اقامه نماز جامعه را از فحشا و منکر حفظ کنیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان که عصر روز گذشته(شنبه) در دفتر امام‌جمعه محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: نماز زمانی انسان را از کار زشت و ناپسند حفظ می‌کند که اقامه شود و خواندن نماز، به تنهایی نمی‌تواند انسان را از بدی‌ها دور نگه دارد.

وی تصریح کرد: ممکن است نماز خواندن با رشوه، دروغ، نفاق و بدی جمع شود، اما اگر نماز اقامه شود ناهنجاری‌ها از جامعه کنار رفته و مردم راهشان را با آن‌چه مورد تأیید حق‌تعالی است، هماهنگ می‌کنند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: خداوند همان‌گونه که نماز را بر انسان واجب کرده است، احکام، معارف، مبانی اعتقادی، ریشه‌های اخلاقی، فکری و معنوی را نیز فرستاده و اگر می‌خواهیم نتیجه مطلوبی در زندگی بگیریم باید همه را در کنار هم ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: اقامه نماز همان اقامه عدالت، اقامه حق‌خواهی، اقامه آزادگی و حریت است و اگر نماز به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی منجر نشود، در حقیقت نماز اقامه نشده است و باید تلاش کنیم تا به این هدف الهی دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان