۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ظرفیت‌های دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا خرج شد
کد خبر: ۲۲۰۷۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۷ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

خطیب جمعه الوند:

ظرفیت‌های دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا خرج شد

امام جمعه موقت ذالوند بیان کرد: دولت مردان باید مشکل بیکاری صنعت و ازدواج جوانان را در اولویت قرار میداد اما متأسفانه تمام ظرفیت دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا و غربی ها تلف شد که این هزینه سنگینی برای نظام بوجود آورد.

 ظرفیت‌های دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا خرج شد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام مصائبی امام جمعه موقت شهر الوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: شب یلدا یک رسومات باستانی است که این سنت از بزرگان ما به یادگار مانده است و اصل این سنت زیبا و بسیار پسندیده است اما باید مراقب بود این سنت های زیبا تبدیل به خرافات و گناه نشود.

وی با بیان اینکه سنت شب یلدا زنده نگه داشتن صله رحم است، گفت: مردم عزیز ما نباید در این روز و شب نیازمندان را فراموش کنند.

امام جمعه موقت الوند در ادامه گفت: آزادسازی شهر بزرگ حلب در سوریه یک اتفاق بسیار مهم و استراتژیک در این کشور است که نشانه اقتدار نظام سوریه بود در منطقه نیز نشان اقتداری برای جمهوری اسلامی ایران بود که آرزوی شکست بشار اسد را برای اسرائیل، آل سعود و آمریکایی‌ها به گور برد.
وی افزود: حقوق بشری که هم اکنون وجود دارد صرفا وظیفه حمایت از مستکبرین و تروریست‌ها را بر عهده دارد و چشم‌های خود را در مقابل جنایت‌های که در یمن و افغانستان و فلسطین رخ می‌دهد، بسته است و این مدل حقوق بشر آمریکایی است.

وی ضمن اشاره به جایگاه والای شهدای مدافع حرم در پیروزی اخیر در حلب گفت: سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعزای برگزاری کنگره شهدای استان گلستان که فرمودند “اگر شهدای ما نبودند چیزی از نظام ما باقی نمی‌ماند” هم اکنون نیز اگر شهدای مدافع حرم نبودند پیروزی‌های سوریه بدست نمی‌آمد.

این مسئول تصریح کرد: تمدید تحریم‌ها جدید ده سال ولو به اینکه به امضای رییس جمهور آمریکا هم نرسیده نقض صریح برجام است و متاسفانه باید گفت دستاوردهای چندین سال دانشمندان هسته‌ای کشورمان در حال از بین رفتن است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها به بدعهدی و دروغگو بودن آمریکایی‌ها در طول مذاکرات تاکید داشتند؛ اما متاسفانه برخی فقط به دنبال جلب نظر آمریکایی‌ها در داخل کشور بودند.

مصائبی افزود: دولتمردان باید مشکل بیکاری صنعت و ازدواج جوانان را در اولویت قرار می‌دادند اما متأسفانه تمام ظرفیت دولت برای نشان دادن حسن نیت به آمریکا و غربی‌ها به هدر رفت که این هزینه سنگینی برای نظام بوجود آورد.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان