۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین علیزاده; برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته کار سختی خواهیم داشت
کد خبر: ۲۱۸۹۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

علیزاده; برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته کار سختی خواهیم داشت

مربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: با توجه به سطح بالای این دوره جام باشگاه‌های جهان کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم.

علیزاده; برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته کار سختی خواهیم داشت

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره شرایط تیم بیمه رازی برای حضور در جام باشگاه های جهان گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و بهترین نفرات را در اختیار گرفته‌ایم اما با توجه به حضور فرنگی‌کاران مطرح سطح این مسابقات در این دوره بسیار بالاتر است و کار بسیار سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اسامی نفرات تیم‌های شرکت‌کننده سطح این مسابقات در این دوره بالاتر از گذشته خواهد بود. حتی نفراتی مانند کایال که عنوان‌دار جهان المپیک هستند و خیلی‌های دیگر در رقابت‌های جایزه بزرگ باکو که از مهم‌ترین تورنمنت‌های کشتی جهان است به میدان نرفته‌اند اما قرار است در لیگ جهانی کشتی بگیرند. تیم‌های ترکیه، روسیه و مجارستان نفرات نامداری در ترکیب خود قرار داده‌اند که باعث افزایش سطح کیفی و فنی مسابقات می‌شود.

مربی بیمه رازی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما این است تا به عهوان مدافع قهرمانی بار دیگر جام را به ایران بیاوریم و متأسفانه تیم کشتی آزاد ما نتوانست از عناوین قهرمانی خود در دوره‌های گذشته دفاع کند و این موضوع مسئولیت آن را سنگین‌تر می‌کند. این رقابت‌ها رفته رفته در بین کشورهای جهان جا افتاده است و حضور فرنگی‌کاران نامدار از باشگاه‌های مختلف نشان دهنده این موضوع است.

علیزاده درباره عدم حضور سعید عبدولی در این مسابقات گفت: متأسفانه عبدولی موفق به همراهی تیم نشد و تصمیم گرفتیم در این فصل از آرسن جولفالکیان که در لیگ داخلی هم ما را همراهی کرد بهره ببریم. با توجه به قوانین نمی توانستیم بیشتر از دو کشتی گیر خارجی استفاده کنیم. با توجه به حضور حسین نوری در وزن 85 کیلوگرم نام بلنیوک نایب قهرمان اوکراینی المپیک را از فهرست خارج کردیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان