۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختلال در نطق بودجه‌ای رئیس جمهور در مجلس/گرد و خاک نماینده خوزستان برای "روحانی"
کد خبر: ۲۱۸۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۴ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

حواشی داغ بهارستان:

اختلال در نطق بودجه‌ای رئیس جمهور در مجلس/گرد و خاک نماینده خوزستان برای "روحانی"

چهل و هشتمین جلسه علنی مجلس از حواشی بی بهره نماند حواشی که اینبار به بودجه سال ۹۶ کشیده شد.

اختلال در نطق بودجه‌ای رئیس جمهور در مجلس/گرد و خاک نماینده خوزستان برای "روحانی"
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، چهل و هشتمین جلسه علنی مجلس به بودجه سال 96 اختصاص یافت جلسه‌ای که رئیس جمهور را به مجلس کشاند.

این درحالی است که جلسه علنی امروز مهمانان دیگری هم از جمله وزیر نفت، معاون پارلمانی رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری داشت که رئیس جمهور را در این جلسه همراهی می‌کردند.

در حین نطق رئیس جمهور در دفاع از لایحه بودجه سال 96 عبدالله سامری نماینده مردم خوزستان و جلیل مختار نماینده مردم آبادان با حضور در مقابل جایگاه ناطقان مجلس با فریاد‌ اعتراض خود را به رئیس جمهور درباره لایحه بودجه سال 96 اعلام داشتند.

اما مجددا قائله اعتراض به لایحه بودجه سال 96 از سوی این دو نماینده پایان نیافت و سامری در مقابل جایگاه ناطقان مجلس قرار گرفت و رئیس جمهور ر ا مورد خطاب اظهارات خود قرار داد.

وی اینبار گفت: 5 میلیون نفر در خوزستان به دلیل ریزگرد‌ها می‌میرند. که البته این اظهارات سامری هم به نوعی به کاستی‌های بودجه خوزستان اشاره داشت.

در ادامه اما آرام آرام از حواشی صحن علنی مجلس کاسته شد و مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عبدالله سامری را به آرامش دعوت کرد تا رئیس جمهور نطقش به پایان برسد.

انتهای پیام /1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان