۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و قهرمانان ورزش ایران تا پایان سال برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۸۰۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و قهرمانان ورزش ایران تا پایان سال برگزار می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان تا پایان سال خبر داد.

مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و قهرمانان ورزش ایران تا پایان سال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی اسنوکر با تقدیر از افتخار آفرینی سهیل واحدی که موفق به عنوان قهرمانی رقابتهای اسنوکر جهان در قطر شد،اظهار داشت: بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان ،پاداش قهرمانی جهان به قهرمان اسنوکر تغلق می‌گیرد و بر اساس مصوبه هیات دولت او می‌تواند از مزایای طرح استخدام و همچنین تحصیلات دانشگاهی نیز استفاده کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان از موفقیت سهیل واحدی در رقابتهای اسنوکر جهان به نیکی یاد کرد و راهیابی این ورزشکار به رقابتهای حرفه ای اسنوکر را موجب رونق بیشتر این رشته ورزشی دانست.
سجادی همچنین تصریح کرد: اسنوکر رشته‌ای است که در قالب بازیهای داخل سالن آسیا هم قرار دارد و روی موفقیت این رشته در آن رویداد نیز حساب ویژه ای باز کرده ایم.
سید نصرالله سجادی به حمایت و پشتیبانی قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد و از اهدا پاداش به قهرمانان بر اساس مصوبات خبر داد و ابراز امیدواری کرد که همچنان ورزش کاران ایرانی به افتخار آفرینی خود در رقابتهای آسیایی و جهانی ادامه دهند.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان ایران تا پایان سال برگزار خواهد شد، از حمایت و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیکی همچنین دیگر قهرمانان کشورمان در رویدادهای جهانی سخن گفت و اظهار داشت: برای این مراسم برنامه ریزی لازم در حال انجام است و حتی قهرمانان سال 94 را هم شامل می شود که بر اساس مصوبات جوایز آنها اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان