۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسمومیت با گاز مونوکسید کربن منجر به مرگ ۲ نفر شد
کد خبر: ۲۱۷۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۷ ساعت: ۸:۴۶ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن منجر به مرگ ۲ نفر شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن co موجب کشته شدن دو نفر شد.

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن منجر به مرگ ۲ نفر شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، قدیر موسی خانی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین اظهار کرد: مسمومیت گاز co موجب کشته شدن یک خانم 64 ساله و یک مرد 68 ساله در خیابان منتظری قزوین شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به‌سرعت تکنسین‌های آتش‌نشانی و اورژانس و عوامل انتظامی جهت بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی چندساعتی از فوت شدن این زن و شوهر گذشته بود چراکه این دو تنها در منزل حضور داشتند و بنابراین امکان اطلاع‌رسانی توسط شخص دیگری وجود نداشت.

موسی خانی ادامه داد: با توجه به سرد شدن هوا طی 6 روز گذشته 21 مورد نشت گاز co به آتش‌نشانی اعلام‌شده که با حضور کارشناسان و توصیه‌های ایمنی از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: مردم هنگام استفاده از وسایل گرمایشی به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند و از استفاده کردن لوله‌های آکاردونی و آلومینیومی برای وسایل گرمایشی خود نظیر بخاری و آبگرمکن خودداری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در پایان از مردم خواست تا جهت نصب و راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی موارد ایمنی را رعایت کرده و در صورت امکان از کارشناسان و متخصصان تعمیر و نصب استفاده کنند. 
انتهای پیام/2002

منبع: ایسنا قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان